یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

فیلم سینمایی "باغ قرمز" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر سمواتی اواخر آذر آماده نمایش می‌شود

سمواتی به مهر گفت: مراحل فنی همچنان ادامه دارد و ساخت موسیقی این فیلم توسط بهزاد عبدی به‌زودی به پایان می‌رسد. با پایان مراحل فنی به احتمال زیاد این فیلم اواخر آذر آماده نمایش می‌شود.

امین تارخ، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، مرتضی ضرابی، رامین راستاد و  نیکی نصیریان  بازیگران این فیلم هستند که روابط انسانی میان داوود و مهناز از جنوبی‌ترین نقطه شهر و روابط انسانی دکتر و همسرش از شمالی‌ترین نقطه شهر، جبر و اختیار میان روابط انسانی و داستانی در دنیای امروز را روایت می‌کند.

یک شب به‌دنبال پروانه جدید

نسخه کامل «یک شب» ساخته نیکی کریمی برای اخذ پروانه نمایش جدید به ارشاد ارائه می‌شود. سیروس تسلیمی پخش‌کننده این فیلم، به فارس گفت: 2 سال پیش فیلم از نظر مسئولان سینمایی مشکلاتی داشت و برای کسب مجوز نمایش، دستخوش تغییراتی شد.

تهیه‌کننده، کارگردان و سرمایه‌گذار هم قبول نکردند که فیلم را به آن حالت پخش کنیم. در آن نسخه یک سکانس عمده 6  تا  7 دقیقه‌ای درآمده بود و بدون آن سکانس، فیلم هم کوتاه می‌شد و هم بی‌معنی.

حالا امیدواریم بتوانیم برای نسخه کامل پروانه بگیریم. این فیلم داستان دختری (با بازی هانیه توسلی) است که قرار است یک شب را بیرون از خانه بگذراند و...

شکارچی از آلمان به فجر می‌آید

فیلم سینمایی «شکارچی» ساخته رفیع پیتز برای حضور در جشنواره فیلم فجر، در آلمان میکس نهایی می‌شود. به گزارش مهر، موسیقی متن آن نیز توسط کارگردان از بین قطعات موسیقی خارجی انتخاب شده است.

این فیلم به‌زودی آماده نمایش می‌شود. برای حضور شکارچی در شصتمین دوره جشنواره فیلم برلین که از 11 تا 21 فوریه (22 بهمن تا 2 اسفند) برگزار می‌شود نیز اقدام شده است. فیلم را حسن حسندوست در ایران تدوین کرده و رفیع پیتز، صبا یعقوبی، فاطمه علیجانی، علی مزینانی، سعید حاج‌محمدی و حسن قلعه‌نوعی بازیگران آن هستند. «زمستان است» فیلم قبلی پیتز در جشنواره فیلم برلین حضور داشت.

سراج با بیدل در مونیخ خواند

دومین کنسرت گروه بیدل به خوانندگی حسام‌الدین سراج جمعه شب در شهر مونیخ آلمان برگزار شد. به گزارش مهر، در این برنامه که با استقبال مخاطبان برگزار شد، طیف‌های مختلفی از ایرانیان مقیم آلمان و همچنین مخاطبان آلمانی که بیشتر از قشر جوان بودند، حضور داشتند.

قبل از آغاز برنامه حسام‌الدین سراج با تبریک ایام فرخنده با اشاره به موسیقی سنتی گفت: من همواره جوانان را به گرایش داشتن به موسیقی سنتی و اصیل ایرانی توصیه می‌کنم؛ چرا که نهایت این نوع موسیقی به مولانا و حافظ و سعدی ختم می‌شود که هویت ملی ما ایرانیان است. آخرین برنامه گروه، امشب در سالن دانشگاه کلن برگزار می‌شود.

کد خبر 96793

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز