همشهری آنلاین: رکاب‌زن تیم پتروشیمی تبریز برای هشتمین روز متوالی عنوان سلطان کوهستان تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری اندونزی را از آن خود ساخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله هشتم تور بین‌المللی اندونزی به مسافت 80 کیلومتر در منطقه سوربایا برگزار شد.

در پایان این مرحله سرگئی کودنتساو از روسیه با زمان یک ساعت و 27 دقیقه و 45 ثانیه برسکوی نخست ایستاد. مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز دوم و رکاب‌زنی از مالزی سوم شد.

در پایان این مرحله و در مجموع امتیاز کلی مهدی سهرابی با زمان 23 ساعت و 48 دقیقه و 27 ثانیه همچنان پیشتاز است و پیراهن طلایی را در مرحله نهم بر تن خواهد داشت.
قادرمیزبانی با 2 دقیقه و 27 ثانیه اختلاف نسبت به وی دوم است. آندری میزاروف قزاق از تیم پتروشیمی تبریز نیز در رده سوم قرار دارد.

در بخش امتیازی سهرابی با 21 امتیاز همچنان پیراهن این بخش را از آن خود دارد. نمایندگان مالزی و اندونزی نیز دوم و سوم هستند.

در بخش کوهستان هم سهرابی برای هشتمین روز متوالی عنوان سلطان کوهستان را برای خود حفظ کرده است. امیر زرگری از دانشگاه آزاد در رده دوم و قادر میزبانی در جایگاه سوم قرار دارند.

در مجموع بخش تیمی، پتروشیمی با زمان 71 ساعت و 4 دقیقه و 17 ثانیه همچنان صدرنشین است. دانشگاه آزاد دوم و نمانیده اندونزی سوم است.

کد خبر 96475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز