پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۴
۰ نفر

ندا انتظامی: گروه سازنده مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته» این روزها در شمال به سر می‌برند تا تصاویر را ضبط کنند.

کارگردان این کار فریدون حسن‌پور است که البته فیلم‌نامه هم به قلم او در 26 قسمت نوشته‌شده‌است. علی لدنی تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده دارد.

این کار به مقاومت انسان‌ها در برابرشرایط دشوار زندگی می‌پردازد. زندگی قهرمانان در یک دوره 40 ساله تعریف می‌شود.

محمدرضا فروتن، سپیده خداوردی، صادق صفایی، عمار آقایی، پوریا امیری، بهمن صادقی، سیاوش چراغی‌ور، مهدی بوستان‌پرور، آتیه جاوید و... بازیگران این مجموعه هستند.

البته این ها تمام بازیگران« از یاد رفته» نیستند. به تدریج و بنا به نیاز فیلم‌نامه بازیگرانی چون فاطمه صادقی، علیرضا خمسه، حسین عابدینی و مهران رجبی به سرصحنه می‌آیند تا روایتگر این زندگی 40 ساله باشند.

حدود چهارماه است که تصویربرداری کار شروع شده است و پس از اتمام تصویربرداری در تنکابن گروه به تهران می‌آیند تا ادامه تصاویر را ضبط کنند. بعد از پایان این مرحله،گروه به کویر خواهند رفت. بنا به نیاز فیلم‌نامه که بخشی از داستان در اروپا می‌‌گذرد گروه برای تصویربرداری به اروپا هم خواهند رفت. حال باهم داستان این مجموعه تلویزیونی را دنبال می‌کنیم.

این آقایی که می‌بینید کسی نیست جز فریدون حسن‌پور، کارگردان، که در حال راهنمایی کردن بازیگران است؛ کارگردان فیلم‌های «وقتی همه خواب بودند» و فیلم برگزیده «نشانی» که به تازگی در جشنواره سئول جایزه برده‌است. او به تازگی در جشنواره سائوپائولو هم برای فیلم «پای پیاده» برنده شده ‌است.

فروتن در این کار دو نقش بازی می‌کند، یکی منوچهر و دیگری شمس الله. الان او در نقش منوچهر است که دارد به عکس پدر و مادرش نگاه می‌کند. درست حدس زدید؛ شمس الله پدر اوست.

بازیگر نقش گلرخ، سپیده خداوردی است. در حقیقت او مادر منوچهر است. داستان به نظر پیچیده شد. پس باید صبر کرد که کار از شبکه اول سیما پخش شود.

عمار آقایی بازیگر جوانی‌های منوچهر است. به عبارت دیگر این جوانی‌های فروتن است.

این شمس الله است که به همراه دوستش به دریا رفته.گریم فروتن در این‌کار، هم متفاوت است وهم زمان‌بر. به هرحال قرار است که ما پیری‌های شخصیت فروتن را ببینیم.

کد خبر 96150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز