دوشنبه ۲ آذر ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۰
۰ نفر

امیر حاج‌رضایی: موفقیت تیم ملی نوجوانان برای همه ما یک پیام مهم به همراه داشت.

 اینکه وقتی کاری به صورت اصولی انجام شود به طور حتم نتایج مثبتی هم خواهد داشت. موفقیت تیم نوجوانان ایران چند دلیل مهم است. به نظر من علی‌دوستی بسیار نقش موثری داشت. او اساسا در رده‌های پایه به خوبی با بازیکنانش ارتباط برقرار می‌کند و مثل یک معلم دلسوز برای موفقیت تیمش وقت می‌گذارد. از این گذشته فدراسیون فوتبال هم تدارکات مناسبی را برای این تیم داشت. حتی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که این تیم به اردوهای اروپایی برود.

حالا این اتفاق می‌تواند به نوعی در تیم امید ما تکرار شود. می‌توانیم در سطح وسیع‌تری امکانات را برای موفقیت پیروانی و تیمش فراهم کنیم. البته گاهی تنش‌هایی به چشم می‌خورد که به نظر من تیم امید را از هدف اصلی‌اش دور می‌کند. درحال حاضر دو نهاد با این تیم در ارتباط هستند؛ کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال.

این دو نهاد باید در سایه تعامل با یکدیگر در راستای موفقیت تیم امید حرکت کنند. نکته مهمی وجود دارد، این تیم قرار است در مسابقات المپیک شرکت کند. در واقع نام دیگر امیدها تیم المپیک ایران است. به همین دلیل باید به کمیته ملی المپیک حق بدهیم که حساسیت‌های خاص خودش را داشته باشد.

ضمن اینکه من روبه‌رو شدن تیم امید با دو نهاد را امری منفی نمی‌دانم. چون اگر این دو نهاد از تیم امید حمایت کنند به طور حتم مسیر موفقیت برای این تیم هموارتر خواهد شد. مشروط بر اینکه این دو نهاد وظایف خود را به خوبی بشناسند و با یکدیگر دچار اختلاف نشوند. در واقع آنها برای رسیدن به هدف اصلی‌شان که راهیابی تیم امید به رقابت‌های المپیک لندن است چاره‌ای ندارند جز اینکه با یکدیگر تعامل کنند. در نهایت می‌خواهم بگویم که به عقیده من باید همه ما به نوعی به غلامحسین پیروانی کمک کنیم. او برای پیشرفت‌ تیمش باید تمرکز کافی داشته باشد.

گاهی این تمرکز با بروز شایعاتی از او گرفته می‌شود. به عقیده من آسیب این مسائل در نهایت متوجه فوتبال ملی ماست همان‌طور که اگر از او و تیمش حمایت‌های لازم صورت بگیرد سود آن به فوتبال ملی ایران خواهد رسید. معتقدم پیروانی می‌تواند با این تیم به موفقیت برسد. این مربی بااخلاق بازیکنان زیادی را به فوتبال ما معرفی کرده است.

کارش را به خوبی بلد است و می‌تواند با شاگردانش ارتباط صمیمانه و در عین حال حرفه‌ای برقرار کند. به موفقیت او خوشبین هستم و از مسئولان دو نهاد فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک هم می‌خواهم که با تمام توان از او و تیمش حمایت کنند.

کد خبر 95907

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز