جمعه ۲۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

چرخ‌های یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه بین‌المللی اصفهان آتش گرفت اما خوشبختانه به هیچ کدام از سرنشینان آن آسیب نرسید.

به گزارش ایسکانیوز، پرواز شماره 220 هواپیمای «فوکر - اف 100» شرکت هواپیمایی «ایران‌ایر» ساعت 21:50 چهارشنبه با 99 مسافر و 8 خدمه، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.  اما 10 دقیقه بعد این هواپیما به خاطر نقص فنی به مبدا برگشت اما هنگام فرود  چرخ‌های آن بر اثر آنچه اصطکاک باند عنوان شده است آتش گرفت.

در همین رابطه مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی گفت: شعله‌های چرخ هواپیما با حضور بموقع ماموران و آتش‌نشانان به خوبی مهار شد و تمامی مسافران و گروه پرواز به سلامت از درهای اضطراری خارج شدند.

سیدایرج بهشتی ادامه داد: به‌دنبال این حادثه، باند فرودگاه اصفهان تا 2:30 بامداد پنجشنبه بسته شد و مسافران پس از 10 ساعت با پرواز جایگزین راهی پایتخت شدند.
در همین حال مدیر روابط عمومی هما نیز به فارس گفت: خلبان هواپیمای فوکر 100 مسیر اصفهان - تهران دقایقی پس از بلند شدن از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان متوجه بروز نقص فنی در چرخ‌ها و ارابه فرود بال سمت چپ هواپیما شد.

وی خاطرنشان کرد: خلبان پرواز پس از پی بردن به بروز نقص فنی در هواپیمای خود از فرودگاه اصفهان درخواست بازگشت و فرود کرد.نوش‌آبادی اضافه کرد: پس از فرود هواپیما تمامی مسافران تخلیه و به سالن فرودگاه منتقل شدند.

کد خبر 95664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز