چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۸ - ۰۵:۳۵
۰ نفر

خداداد عزیزی همچنان یکی از چهره‌های جنجالی و غیرقابل پیش‌بینی در فوتبال ایران محسوب می‌شود و رسانه‌ها به هیچ عنوان مایل نیستند فرصت مصاحبه با او را از دست بدهند.

خداداد در مورد تست اعتیاد از مربیان گفت:‌ «چه چیزی در فوتبال ما درست است که این مورد درست باشد. فدراسیون فوتبال ایران زیرمجموعه‌ای از فیفاست و سئوال من این است که در کدام کشور از مربیان تست اعتیاد می‌گیرند. آیا الکس فرگوسن حاضر است تست اعتیاد بدهد؟من واقعا نمی‌دانم این قوانین از کجا به بیرون درز می‌کند.»

 سرمربی سابق استقلال‌اهواز در خصوص عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های ملی هم می‌گوید:‌ «این فوتبال دیگر چیزی برای مردم ندارد که بخواهند از آن استقبال کنند. من هیچ وقت به یاد نداشتم که در بازی‌های ملی، کمتر از 20 هزار نفر به استادیوم بیایند ولی در بازی با ایسلند 250 نفر به استادیوم آمدند. در ضمن مردم واقعیت‌ها را می‌دانند و فریب بازی با کلمات را نمی‌خورند. نوع فوتبال بازی‌کردن‌مان هم که برای همه مشخص است.

جالب اینجاست که ما نه با استرالیا بازی کرده‌ایم و نه با ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان، بحرین و خیلی از تیم‌های مطرح آسیا. با این شرایط قطبی مدام از قهرمانی آسیا حرف می‌زند و اگر در آسیا قهرمان شویم به طور حتم از قهرمانی جهان حرف می‌زند. اگر هم در آسیا قهرمان نشدیم به طور حتم وعده خواهد داد که انشاءالله در سال 2016 قهرمان می‌شویم.» وی با انتقاد از افشین قطبی افزود: «تیم ملی ایران مهره‌های بسیار خوبی دارد ولی متاسفانه شاهد هستیم که در هر بازی و به دنبال هر نتیجه‌ای که باشیم فقط با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کنیم.

در زمین کره‌جنوبی با این سیستم بازی می‌کنیم و اگر مقابل تشتک‌سازی هم قرار بگیریم با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کنیم. به نظر من هیچ تحولی در تیم ملی ایجاد نشده و این روند همچنان ادامه دارد. فقط یک عده آمده‌اند که پول بگیرند و بروند.»

کد خبر 95526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز