همشهری آنلاین: کتاب " ارتباطات در جهان معاصر: تحول اندیشه ها، نهادها و عملکردهای ارتباطی" که به تازگی از انتشارات نشر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به چاپ رسیده است در فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه "کتاب ارتباطات جهانی: تحول اندیشه ها، نهادها و عملکردهای ارتباطی" با حضور دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات، دکتر مهدی محسنیان راد نویسنده کتاب ایران در چهار کهکشان ارتباطی و دکتر احمد میرعابدینی استاد علوم ارتباطات اجتماعی روزسه شنبه 26 آبان ماه ساعت 16 رونمایی می‌شود.

ناصر اسدی رییس فرهنگسرای رسانه با اعلام این خبر افزود: معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و انتشارات نشر شهر با توجه به آغاز هفته کتاب در این مراسم مشارکت داشته و سعی خواهد شد از تمام ظرفیتهای سازمانی در مسیر نشر فرهنگ کتابخوانی و تکریم اصحاب نظر و قلم استفاده شود.

وی استقبال علاقه مندان را از زرین قلم 11 که رونمایی از 31 عنوان کتاب پیرامون دفاع مقدس بود دلگرم کننده دانست و ابراز امیدواری کرد سلسله برنامه‌های زرین قلم که به رونمایی از تازه ترین کتب منتشره در حوزه علوم اجتماعی و به خصوص رسانه می پردازد بتواند خلأ موجود در حوزه معرفی کتب مفید و کاربردی را پر کند.

گفتنی است کتاب " ارتباطات در جهان معاصر " نوشتارهایی است که درطول سال های 1367 تا 1387 ، به مناسبت انتشار کتاب های مختلف دوستان و همکاران پژوهشگر دانشگاهی، به صورت مقدمه های خاص این کتاب ها از سوی دکتر معتمدنژاد منتشر شده است.

نوشتارهای ده گانه منتشر شده در این کتاب ، با توجه به تعدد و تنوع آن ها، به گونه ای معرف تحول اندیشه ها، نهادها و عملکردهای وسایل و فناوری های ارتباطی در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی در دهه های اخیر به شمار می رود.در پیش آغاز این نوشتارها، یک مقدمه مفصل با عنوان "مبانی سیاسی و اقتصادی نظام جهانی ارتباطات" ارائه شده است که در واقع، "مقدمه مقدمه ها" تلقی می شود و تحولات ارتباطات در پنج قرن اخیر را به صورت کلی مرور کرده است.

خاطر نشان می گردد فرهنگسرای رسانه در میدان ولیعصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، جنب پایگاه انتقال خون، پلاک 28 واقع شده و حضور برای علاقمندان آزاد می باشد.

کد خبر 95376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز