معاون ارتباطات شهروندی سامانه +۱۳۷ از راه‌اندازی و برخط شدن درگاه ۱۳۷ در اپلیکیشن شهرزاد و سهولت ثبت پیام شهروندی خبر داد.

137

به گزارش همشهری آنلاین، احسان واحدی، معاون ارتباطات شهروندی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت سامانه +۱۳۷ تلاش‌ و اقدامات ما بر این بود تا با ایجاد بستری در فضای مجازی، ثبت پیام و مشارکت آنلاین را برای شهروندان ساده‌سازی کنیم که این موضوع با پیگیری‌های مستمر همکاران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری محقق شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان می‌توانند بدون ارتباط با کارشناسان مرکز سامانه +۱۳۷ و با سرعت و دقت بیشتری پیام خود را از طریق اپلیکیشن شهرزاد ثبت و به صورت آنلاین پیگیری کنند، اظهار کرد: با این اقدام علاوه بر سرعت‌بخشیدن به ثبت پیام، قابلیت الصاق همزمان تصویر و فیلم و همچنین ثبت دقیق نشانی توسط شهروندان را دارد که این امر منجر به دقت حوزه‌های اجرایی برای رسیدگی به پیام‌ها و اجرای سریع و دقیق آن می‌شود.

واحدی دعوت شهروندان برای ثبت پیام در درگاه اینترنتی ۱۳۷plus.tehran.ir و سامانه +۱۳۷ دراپلیکیشن «شهرزاد» را ضروری ذکر کرد و افزود: کاهش زمان برقراری تماس با سامانه و جلوگیری از صف انتظار برای ثبت پیام، ثبت صحیح پیام و نشانی مورد نظر توسط شهروندان، پیگیری و نظارت دقیق بر عملکرد حوزه‌های اجرایی و همچنین افزایش رضایت‌مندی عمومی و جلب اعتماد شهروندان از دلایل تأکید به ثبت پیام اینترنتی توسط شهروندان است.

معاون مرکز سامانه +۱۳۷ در خاتمه اظهار کرد: از شهروندان تهران و به خصوص همکاران شهرداری تهران انتظار داریم در صورت امکان مراتب گزارش و درخواست خود را از طریق درگاه اینترنتی این سامانه (۱۳۷plus.tehran.ir) و اپلیکیشن شهرزاد به ما منعکس کند تا فرصت پاسخگویی کارشناسان این سامانه به تلفن برای موضوعات خطرساز و فوریتی بیش از پیش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: گلایه‌ها از تهران کم شد

کد خبر 945412
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha