شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها ساعت 17 امروز پنجم آبان ماه در تالار وحدت به کار خود خاتمه می‌دهد.

در این مراسم نفرات برتر شانزدهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها معرفی و از آنها تجلیل می‌شود. همچنین خبرگزاری‌ها، مطبوعات، نشریات تخصصی و پایگاه اطلاع رسانی برتر حاضر در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها نیز در این مراسم معرفی و از آنها تقدیر می‌شود. 

به نفرات اول این جشنواره یک تندیس، یک لوح تقدیر و کمک هزینه تشرف به مکه مکرمه اهدا خواهد شد.به نفرات دوم و سوم، لوح تقدیر و مبالغی به‌عنوان کمک هزینه تشرف به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعطا خواهد شد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ معیارهای انتخاب غرفه برتر نمایشگاه اظهار کرد: شاخص‌هایی همچون میزان استقبال مخاطبان از غرفه، برنامه‌های جنبی برگزار شده، میزان مهمانان ویژه‌ای که در غرفه حاضر شدند و مصاحبه داشتند و نیز میزان انعکاس اخبار جشنواره توسط آن رسانه، نشریه یا خبرگزاری بخشی از شاخص‌هایی است که در انتخاب غرفه برتر لحاظ می‌شود.

علیرضا ملکیان تصریح کرد: نتایج مربوط به این شاخص‌ها توسط افرادی که دائم در محیط نمایشگاه حضور دارند، رصد می‌شود و در نهایت بهترین غرفه در تمام شاخص‌های فوق انتخاب خواهد شد.

کد خبر 93773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز