وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه‌ بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره چگونگی تخصیص یارانه‌ها به مطبوعات با بیان اینکه فعلا طبق روال سابق تخصیص یارانه‌ها ادامه پیدا خواهد کرد،

خاطرنشان کرد: در آینده شاخص‌هایی را تعیین می‌کنیم تا بر مبنای آنها روزنامه‌ها را در شاخص‌هایی چون تیراژ، تعداد کارمندان و غیره رتبه‌بندی کنیم.سید محمدحسینی  ادامه داد: این کار که با مشورت مدیران مسئول روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها انجام می‌شود، به‌منظور رسیدن به شاخص‌هایی است که آنها را به‌طور شفاف اعلام می‌کنیم تا مشخص باشد چرا به یک نشریه بیشتر کمک شده و به دیگری کمتر.

وی درباره‌ شرایط اخیری که برای برخی از هنرمندان پیرامون خروج از کشور به‌وجود آمده است و موضع وزارت ارشاد پیرامون این اتفاقات، پاسخ به این سؤال را به بعد موکول کرد و به ایسنا گفت: درنمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها فرصتی برای پاسخ دادن به این سؤال نیست.

انتقاد از روابط عمومی‌های دولتی

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به عدم‌استقبال روابط عمومی‌ها از جشنواره و نمایشگاه امسال گفت: متأسفانه روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و اجرایی استقبال خوبی از نمایشگاه امسال نکردند و ما این گِله را از آنها داریم.

علیرضا ملکیان در بازدید از نمایشگاه مطبوعات با اشاره به ویژگی‌های نمایشگاه امسال افزود: درخصوص مشارکت سایت‌ها و نشریات و خبرگزاری‌ها تفاوت‌هایی با سال گذشته مشاهده می‌شود؛

از جمله اینکه امسال برای نخستین بار نشریات دانشجویی را مشارکت داده‌ایم. 1800 نشریه دانشجویی از 21 دانشگاه کشور در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین امسال پایگاه‌های اطلاع رسانی اینترنتی بیشتری به نمایشگاه آمده‌اند.

 

ایام نمایشگاه

همشهری در نمایشگاه مطبوعات

دوشنبه 4/8/88

صبح

دکتر علی‌اصغر محکی (مدیرمسئول همشهری)، اسدالله افلاکی (گروه شهری)

حجت پیری (گروه سیاسی)، خانم رستمی (همشهری استان‌ها)

نازنین سجادیان (همشهری مسافر)، سمیه مرادی زیوه (همشهری محله)

علی موسوی (همشهری دوچرخه)، مریم دری‌منش(همشهری آنلاین)

دوشنبه 4/8/88

عصر

حمیدرضا ضیایی‌پرور (دبیر گروه دانش و سلامت)، محدثه قیدی (گروه شهری)

مریم غفاری (گروه سلامت)، دکتر نمکدوست (مدیر آموزش همشهری)

خانم رستمی (همشهری استان‌ها)، نازنین سجادیان (همشهری مسافر)

سمیه مرادی زیوه (همشهری محله)، نفیسه مجیدی‌زاده (همشهری دوچرخه)

کد خبر 93671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز