همشهری آنلاین: تیم ایران در ادامه پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان سبک گوجوریو موفق شد در کاتای تیمی جوانان و بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان دو نشان طلا و یک نشان نقره و یک نشان برنز دیگر کسب کند

تاکنون تیم ایران 15 نشان طلا، 8 نشان نقره و 17 نشان برنز دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی واحد مرکزی به شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی تیم جوانان کاتای ایران صبح امروز با ترکیب امیر محمدی وفا، اشکان نوین، مهران قربانعلی پور با شکست تیم آفریقای جنوبی میزبان این رقابت ها موفق شد گردن اویز طلا را بدست آورد.

همچنین دومین طلای امروز ایران را نیز تیم کاتای جوانان دختر ایران کسب کرد. تیم ایران با ترکیب نیایش شبانکاره ، آرزو نعمتی پور، شیا اصغری در مقابل تیم میزبان به پیروزی رسید و مقام نخست را کسب کرد.

اما تیم کاتای بزرگسالان مردان ایران در دیدار نهایی مغلوب تیم اندونزی شد و مدال نقره کسب کرد.

در تیم بزرگسالان ایران علیرضا تجری، محمد جان آبادی و محمد رضا خسروی عضویت داشتند.

همچنین تیم بزرگسالان دختر ایران نیز امروز پس از شکست دادن ایتالیا موفق به دریافت نشان برنز شد.

همچنین تیم کاراته نوجوانان پسر ایران در بخش کاتای تیمی موفق به دریافت نشان طلای پنجمین دوره مسابقات جهانی کیپ تاون آفریقای جنوبی شد.

تیم ایران مرکب از امیر حسین آقا علی، برنا نعیمی و حمید مهدی فر در مقابل تیمی از کشور میزبان با قاطعیت به پیروزی رسید و مقام نخست را از آن خود کرد.

گفتنی است این پنجمین دوره از مسابقات جهانی کاراته سبک گوجوریو از روز جمعه آغاز شده است و با برگزاری مسابقات آزاد زنان و مردان و مسابقات تیمی عصر امروز به پایان می‌رسد.

کد خبر 93648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز