چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

گروه شهری: پاییز سراسر کشور را در بر می‌گیرد. از فردا شرق کشور شاهد کاهش دما خواهد بود و باران پاییزی مناطق غربی کشور را در بر می‌گیرد.

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، از عصر فردا یک سامانه بارشی از مرزهای غربی وارد کشور می‌شود و تا اوایل روز شنبه در استان‌های غربی کشور فعال خواهد بود. براساس این گزارش، این سامانه استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، زنجان و آذربایجان‌های غربی و شرقی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و سبب بارش باران با رعد و برق و سپس کاهش دما در این مناطق می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور همچنین اعلام کرده است در 2 روز آینده نواحی شرق فارس، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده خواهد بود.  دمای هوا در مناطق مختلف کشور در روزهای آینده تا 3 درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

تهران نیز امروز آسمانی صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد داشت و از فردا به‌تدریج هوای نیمه ابری بر فراز آن مستقر خواهد شد. دمای هوای تهران در گرم‌ترین ساعت به 22 درجه و در سردترین ساعت به 11درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.سازمان هواشناسی کشور هوای عمومی کشور را در هفته آینده ابری همراه با بارندگی در شهرهای مرکزی و شرقی اعلام کرده است.

کد خبر 93420

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز