یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: نوعروس جوان که به خاطر گذاشتن لنز رنگی آلوده در چشمانش، بعد از مراسم عروسی چشم چپش آسیب جدی دیده بود، از آرایشگرش شکایت کرد

اواخر مرداد ماه امسال، زن جوانی به دادسرای شهرری رفت و از آرایشگری که باعث آسیب دیدن چشم چپش شده بود، شکایت کرد. این زن در تشریح ماجرا به قاضی دریا‌نوش دادیار شعبه ششم دادسرا گفت: چند روز قبل از برگزاری مراسم عروسی‌ام به پیشنهاد یکی از دوستانم به آرایشگاهی رفتم تا برای آرایش روز عروسی وقت بگیرم.

قرار بر این شد که صبح روز عروسی، به این آرایشگاه بروم و به همین خاطر در روز قرار همراه یکی از اقوامم به آنجا رفتم. آن روز آرایشگر پیشنهاد داد برای زیبایی از لنز رنگی استفاده کنم.

من هم پذیرفتم و او سعی کرد که یک لنز آبی‌رنگ در چشمانم بگذارد اما لنزی که قرار بود در چشم چپم قرار دهد از دستش به زمین افتاد و این زن دوباره آن را برداشت و بعد از شست‌وشو داخل چشمم گذاشت.

چند ساعت بعد، در حالی‌که مراسم عروسی شروع شده بود، احساس کردم چشم چپم می‌سوزد اما هر طوری بود سوزش چشمم را تحمل کردم تا اینکه مراسم تمام شد و لنزها را از چشمم درآوردم.

از فردای آن روز درد عجیبی در چشمم احساس می‌کردم اما باز هم سعی می‌کردم با استفاده از داروها ، درد را برطرف کنم تا اینکه یک هفته بعد، وقتی دیدم بینایی چشم چپم کاهش پیدا کرده، نزد دکتر چشم پزشک رفتم.

او هم بعد از معاینات اولیه گفت که به خاطر لنز آلوده‌ای که استفاده کردم، قرنیه چشم چپم آسیب جدی دیده است. عروس جوان که به‌شدت گریه می‌کرد، افزود:  من و همسرم عاشق هم بودیم و به همین دلیل تصمیم به ازدواج گرفتیم.

من برای ادامه زندگی‌ام آرزوهای زیادی داشتم و تصور می‌کردم زندگی خوبی پیش رو خواهم داشت اما این حادثه باعث شد همسرم کم‌کم نسبت به من دلسرد شود و مشکلات زیادی برایم ایجاد شود و عامل همه این اتفاقات هم آن لنز آلوده‌ای است که آرایشگر به من داد.

بعد از اظهارات نوعروس جوان، دادیار پرونده دستور بررسی ماجرا را صادر کرد و زن جوان برای تحقیقات تخصصی به پزشکی قانونی معرفی شد. وقتی متخصصان کمیسیون پزشکی اعلام کردند نابینایی چشم چپ این زن به خاطر استفاده از لنز آلوده بوده است، دادیار دریانوش با احضار آرایشگر از وی در این باره توضیح خواست.

زن آرایشگر در جریان تحقیقات قضایی گفت: لنزی را که من برای این عروس استفاده کردم کاملا سالم و پاکیزه بود و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است. باور کنید این ماجرا تقصیر من نبود و نمی‌دانم که چرا این زن از من شکایت کرده است.

دادیار دریانوش با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد تا حقیقت ماجرا روشن شود.

کد خبر 93112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز