جمعه ۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

گروه حوادث: تلاش برای درمان پسری با پای 50 کیلویی در حالی ادامه دارد که تعداد زیادی از پزشکان و خیران برای بازگرداندن این پسر جوان به زندگی عادی، اعلام آمادگی کرده‌اند

قاضی حسینی، رئیس دادگستری پاکدشت با بیان این خبر گفت: به‌دنبال چاپ خبر پسری با 50 کیلو پا در روزنامه همشهری، تعدادی از پزشکان و برخی افراد خیر در تماس با مراکز مختلف دادگستری آمادگی خود را برای کمک به پسر جوان و درمان او اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به ارسال نامه‌ای به انجمن حقوق بشر اسلامی برای کمک به درمان پسر جوان و شروع تلاش‌ها در این باره ادامه داد: هم‌اکنون برخی از پزشکان متخصص، با دریافت مدارک پزشکی این پسر بیمار و مطالعه آن به‌دنبال راهی برای درمان او هستند.

قاضی حسینی با بیان اینکه برخی از مقامات قضایی نیز برای کمک به این بیمار 24ساله وارد عمل شده‌اند، افزود: این پسر جوان که حسین نام دارد، به‌خاطر عارضه‌ای در پایش از 8 سال پیش خانه‌نشین شده و حتی توان حرکت ندارد.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون وزن یکی از پاهای حسین به خاطر وجود همین عارضه به 50 کیلو رسیده و این در حالی است که خانواده وی، توان تامین هزینه درمان پسرشان را ندارند.

رئیس دادگستری پاکدشت با بیان اینکه تلاش‌ها برای درمان این پسر جوان ادامه دارد، تصریح کرد: از آنجایی که احتمال می‌رود قصور یک پزشک جراح هنگام معالجه حسین باعث بروز این عارضه و بزرگ شدن پای او شده باشد، پیگیری‌ها در این زمینه در دادسرای ویژه جرایم پزشکی تهران نیز ادامه دارد.

وی از تمامی پزشکان و خیرانی که قصد کمک به این بیمار را دارند، خواست با دادگستری شهرستان پاکدشت تماس بگیرند.

کد خبر 93462

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز