مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه خبر داد بیش از 25 هزار مترمربع از پیاده‌روهای منطقه یک با توجه به نقش پیاده‌روها در پویایی، ایجاد شادابی و نشاط در شهر، تعریض، ساماندهی و بهسازی شد

به گزارش خبرنگار همشهری محله، «مهندس متقی»‌معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه با بیان این خبر اظهار داشت:

ساماندهی پیاده‌روها در بیش از 40 محل در منطقه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 500 میلیون ریال در نواحی ده‌گانه به مساحت 20 هزار مترمربع و در محورهای بزرگراهی شهید چمران، مدرس و خیابان شهید دکتر باهنر به مساحت 5 هزار مترمربع اجرا شد. وی با اشاره به پیاده‌روسازی در بزرگراه شهید چمران گفت: ساماندهی 60 درصد پیاده‌رو در حاشیه این بزرگراه در 2 مسیر دهکده سبز و بزرگراه انجام شده است. 

 در این طرح، پیاده‌رو بزرگراه شهید چمران تا خیابان یمن و پیاده‌رو بلوار رشیدالدین فضل‌الله به میدان دانشگاه شهید بهشتی ساماندهی شده و ادامه آن به توچال وصل می‌شود. پیش‌بینی شده است که با پایان این طرح مسیر ویژه‌ای برای گردشگران ایجاد خواهد شد. یوسف متقی، پیاده‌روسازی محور درکه را از دیگر اقدامات معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه دانست و یادآوری کرد: پیاده‌روسازی خیابان بیست‌و‌یک متری درکه نیز تا پشت خانه معلم و سپس در مسیر کوهنوردی ادامه خواهد یافت.

همشهری محله - 1

کد خبر 92993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز