همشهری آنلاین: 220 نماینده مجلس شورای اسلامی در محکومیت اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی بیانیه‌ای منتشر کردند.

به گزارش شبکه خبر، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:‌

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران ضمن ابراز نگرانی و محکومیت اقدامات افراطیون صهیونیست و نیروهای نظامی این رژیم در تعرض و هتک حرمت اماکن مقدسه قدس و مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران بی‌دفاع فلسطینی، هشدار می‌دهیم که چنین اقدامات غیرقانونی و تحریک آمیز از سوی صهیونیست‌ها عواقب سوئی در پی‌خواهد داشت.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن ابراز تأسف از عدم جدیت کشورهای اسلامی و عربی برای برخورد قاطع و جدی با رژیم صهیونیستی، خواهان تشکیل فوری نشست بین المجالس اسلامی و اتحادیه بین المللی پارلمان‌ها برای مقابله با زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی شده و از شخصیت‌های سیاسی و فکری خواستاریم با اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی برخورد جدی معمول دارند.

در این راستا از شخصیت‌های مهم دینی و فکری جهان اسلام خواهانیم ضمن محکومیت و مقابله با اقدامات هدفمند رژیم صهیونیستی در از بین بردن مقدسات اسلامی و تخریب قبله نخست مسلمین،‌ عواقب سوء اقدامات غیرقانونی و تحریک صهیونیست‌ها را برای افکار عمومی جهان اسلام و ملت‌های مسلمان منطقه روشن نمایند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

کد خبر 92286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز