سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

گروه دانش - حمید ضیایی‌پرور: دیجیتالیست‌های ایران از امروز رقابت سنگینی را در قالب سومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای آغاز می‌کنند.

مراسم گشایش سومین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال،  عصر امروز با حضور مسئولان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای کشور در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها تا 18 مهر ماه جاری ادامه خواهد داشت. رقابت وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها،  نرم افزارهای تلفن همراه،  بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای (مولتی مدیا) اصلی‌ترین بخش این جشنواره است.

در همین زمینه مسئول بخش داوری سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال از آغاز داوری نهایی آثار ارسالی به جشنواره خبر داد. آرش شامحمدی گفت: در هر بخش و تحت هر عنوان حداقل 6  اثر به مرحله داوری نهایی راه می‌یابد و ازمیان این آثار 3  اثر عنوان برتر را به‌خود اختصاص خواهد داد.

وی افزود: صاحبان آثار راه یافته به این مرحله درصورتی که در آن بخش حداقل 6  اثر به‌عنوان نامزد معرفی شده باشد، می‌توانند از آثار خود دفاع کنند. به گفته شا‌محمدی، در جلسه دفاعیه که با حضور هیات داوران برگزار می‌شود، پدیدآورنده اثر در یک زمان 10دقیقه‌ای از اثر خود دفاع کرده و به‌مدت 10 دقیقه نیز به پرسش داوران پاسخ می‌دهد.وی افزود: در کار برگ‌هایی که در اختیار هیات داوران قرار گرفته، 80 درصد امتیازها در قالب داوری پیش از دفاعیه منظور شده و در داوری نهایی و جلسه دفاعیه 20 در صد امتیاز محاسبه می‌شود.

همچنین خبر رسیده که کلینیک تخصصی کسب و کار در حوزه رسانه‌های دیجیتال با هدف ارائه مشاوره‌های تخصصی به صاحبان کسب و کار در این حوزه در محل سومین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

امیرحسین اسدی مدیر خانه علوم کسب و کار سومین جشنواره گفت: کلینیک کسب و کار همانند تمامی مراکز درمانی که نسبت به مداوا یا مشاوره بیماران اقدام می‌نماید، نقشی اساسی در ارائه مشاوره‌های تخصصی به صاحبان کسب و کار و رفع مشکلات احتمالی ایشان دارد.

این کلینیک که با همیاری استادان کسب و کار برگزار می‌گردد، در تلاش است با ایجاد فضایی صمیمانه برای کارآفرینان، نسبت به شنیدن مشکلات ایشان و ارائه درمان و مشاوره‌های لازم اقدام نماید.

ارائه مشاوره در حوزه‌های مالکیت معنوی، حسابداری، بیمه، مالیات، طرح تجاری، جذب سرمایه، بازاریابی و مدیریت ویژه صاحبان کسب و کار در حوزه رسانه‌های دیجیتال، جزئی اساسی از این کلینیک است.بخش نشست‌ها و کارگاه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال امسال 150 عنوان کارگاه و نشست تخصصی برگزار می‌کند.

به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، محورهای برگزاری این برنامه‌ها عبارتند از: «اینترنت و فضای مجازی»، «نرم افزارهای رسانه‌ای»، «رسانه دیجیتال در بستر تلفن همراه»، «بازی‌های رایانه‌ای»، «هنرهای دیجیتال»، «شهر دیجیتال»، «کارآفرینی در فضای مجازی»، «خانواده و چالش‌های رسانه‌های دیجیتال» و « بررسی ضوابط، قوانین و مقررات مربوط به رسانه‌های دیجیتال».

کد خبر 91602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز