همشهری آنلاین: واکنش رئیس جمهوری به اظهارات مداخله جویانه سران سه کشور غربی مهمترین خبر مطبوعات ایران در روز یکشنبه 5 مهر را به خود اختصاص داد.

ایران با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری در واکنش به ادعاهای اوباما، تیتر زد: غرب از جنجال جدید پشیمان می‌شود.[واکنش رئیس جمهوری به مواضع اوباما، براون و سارکوزی]

رسالت نیز واکنش احمدی نژاد به اظهارات مداخله جویانه سران سه کشور غربی را برای موضوع خبر اول خود برگزید و تیتر زد: آمریکا، انگلیس و فرانسه در کار آژانس دخالت نکنند.

اطلاعات با اختصاص تصویر اول خود به عکس زیبایی از بابک امین تفرشی، تیتر زد: ستاره شناس ایرانی جایزه عکاسی لنارت نیلسون را به دست آورد.[جایزه عکاسی نیلسون در دستان ستاره شناس ایرانی]

کیهان تیتر زد: تاسیسات جدید غنی سازی؛ برگ برنده ایران در مذاکرات اکتبر.

جام جم تیتر زد: پروژه تازه غرب علیه ایران.

آفتاب یزد با اشاره به اظهارات علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهوری تیتر زد: در تلویزیون به احمدی نژاد تهمت زدند؛ عذر خواهی کنند.

صبح اقتصاد به نقل از باهنر تیتر زد: بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها هفته آینده در مجلس.

اعتماد تیتر زد: ادبیات تند ایران و آمریکا.

سیاست روز با اشاره به اظهارات احمدی نژاد مبنی بر اینکه اعلام ساخت کارخانه غنی سازی مستحق تشویق است نه جنجال، تیتر زد: دیپلماسی جنجال به جای تغییر.

همبستگی به نفل از آیت الله العظمی مکارم شیرازی تیتر زد: در فضای اختلاف و التهاب مشکل حل نخواهد شد.

عصر اقتصاد تیتر زد: فرار انبوه سازان از دبی.

جهان صنعت با اشاره به اینکه بدهی به بانک مرکزی از مرز 32 هزار میلیارد تومان گذشت، تیتر زد: آژیر خطر برای بانک‌ها به صدا درآمد.

ایران ورزشی تیتر زد: کرانچار تا دربی ماندنی شد.

کد خبر 91302

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز