چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

محمد باقر قالیباف: سلام بر آن عارف روشن ضمیر و پیر مراد که با تشکیل ارتش بیست میلیونی و بسیج مردمی، انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه ساخت.

بسیج مظهر همبستگی ملی و مشارکت عمومی و نقطه امید و اتکا و نشاط ملت است.
بسیج روح انقلاب اسلامی است. تفکری که از فرهنگ متعالی ایرانی ریشه گرفته و با شکوه حماسه ناب اسلامی و حسینی آمیخته تا بنیاد تمدن ایران اسلامی را استوار سازد. بسیج تفکری است که آینده ایران را در ساحت پیشرفت و تعالی تا رسیدن به قله‌های تکامل رهنمون می‌شود.در طول 8 سال دفاع مقدس به خوبی شاهد بودیم که چگونه فرزندان بسیجی ما در جبهه‌های حق علیه باطل با ایثار سرمایه وجودی خود، نهال امنیت استقلال و جمهوری اسلامی ایران را در مقابل طوفان‌های سهمگین و پرمخاطره همه قدرت‌های باطل جهانی حفظ و آبیاری نمودند. تجسم آن همه ایثارگری چیزی نیست که بتوان با چند جمله از آن یاد کرد یا آنهایی که توفیق حضور در آن کربلاها را داشتند به خوبی می‌توانند، عظمت این ایثار را تجسم نمایند.
تفکر بسیجی با درک نیازهای توسعه ایران و اقتضائات جهان کنونی، بازوی توانمند صیانت از کیان انقلاب و پاسداری از هویت اسلامی و ایرانی است؛ تفکری که از شهادت سیراب شده و در بهار جبهه‌های عشق و ایثار بالیده است.بسیج تبار تاریخی انقلاب است، مدرسه‌ای که با اراده ملکوتی خمینی(ره) بزرگ تاسیس شده و با رهبری شورانگیز و سرافراز رهبر معظم انقلاب اسلامی استمرار یافته است.
 با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به همه دلاوران سرافراز و همکاران بسیجی‌ام، امیدوارم تا تفکر بسیجی به فرهنگ ملی تبدیل گردد و بسیجیان با افتخار به این موهبت عظیم، پاسدار اهداف این نام مقدس باشند.
کد خبر 9121

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز