وزارت راه و ترابری 2 وزیر دارد و مسئولان آن نمی‌دانند بالاخره حرف آخر را چه کسی می‌زند

محمد ایلخانی، سرپرست برکنارشده سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این مطلب در گفت‌وگویی با مهر گفت: حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری به نقل از رئیس‌جمهوری سخنی‌گفت که محمود احمدی‌نژاد این سخن را رد کرد.

وی بیان کرد: درحالی که محمود احمدی‌نژاد در هنگام سفر به آمریکا برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل در فرودگاه مهرآباد در پاسخ به من این ادعا را رد و دستور بررسی این موضوع را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیازی نیست بگویم وی چه گفته است. البته رئیس‌جمهور به مدیر تشریفات ریاست‌جمهوری گفتند به موضوعی که ایلخانی در رابطه با آن صحبت می‌کند، رسیدگی کنید. اگر وزیر می‌خواهد من را عوض کند، خودش بگوید، چرا آن را به رئیس‌جمهور ربط می‌دهد؟

سرپرست سابق سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با تاکید براینکه سازمان هواپیمایی کشوری سازمانی بین‌المللی است و با نهادهای بین‌المللی ارتباط دارد، تاکید کرد: مسئول چنین نهادی نباید در مدت کوتاهی شاهد تغییرات پیاپی باشد.

ایلخانی در ادامه به نقل از قائم‌مقام وزیر راه اعلام کرد: او از من خواست تا فساد را در فلان سال در سازمان هواپیمایی درباره فلان هواپیما کشف کنم ولی من پاسخ دادم این، کار نهادهای نظارتی و اطلاعاتی است و به من مربوط نمی‌شود.

وی همچنین خبر داد که وزارت راه و ترابری مانند طنابی است که در دو سوی این طناب حمید بهبهانی و سید مهدی هاشمی قرار دارند و هنوز مسئولان وزارت راه و ترابری نمی‌دانند بالاخره حرف آخر را چه کسی می‌زند.

وی افزود: وزارت راه و ترابری 2 وزیر دارد که هم‌اکنون در بخش هوایی قدرت در دستان مهدی هاشمی است و وی نیز ریاست نخجوانی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش‌ایر بر سازمان هواپیمایی کشوری را خواستار بود و سرانجام این اتفاق افتاد.

تغییر مجدد رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

در تداوم تغییرات مدیریتی در وزارت راه و ترابری، محمدعلی ایلخانی که 2 ماه قبل و بعد از برکناری حسین خانلری از سازمان هواپیمایی کشوری، سرپرست این سازمان شده بود، با حکم وزیر راه، جای خود را به رضا نخجوانی داد.

نخجوانی تجربه فعالیت در شرکت خدمات هلی‌کوپتری، شرکت هواپیمایی نفت و شرکت هواپیمایی آسمان را داشته و پیش از این نیز مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره شرکت هواپیمایی کیش بوده است.

کد خبر 91163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز