مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح خط ویژه ولی عصر - پارک وی برای رسیدن به اهداف مورد نظر تا تجریش ادامه می یابد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، هاشمی تشکری افزود: با توجه به اینکه برای راه‌های جایگزین در این مسیر با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، پیشنهادهای مختلفی مطرح است که درجلساتی که با کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و کمیسیون حمل و نقل شهرداری خواهیم داشت بهترین راهکار را انتخاب می‌کنیم.

وی گفت: این کار در یک هفته به نتیجه نمی رسد و قصد داریم پس از دوره پایداری مهر با آماده شدن شرایط، این کار در نیمه دوم مهر به اجرا در‌آید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: درحد فاصل میدان ولی عصر تا ابتدای فاطمی که خط ویژه یکطرفه وجود دارد این مسیر دو طرفه خواهد شد که زمان آن به زودی اعلام می‌شود.

این مقام مسئول درباره ترافیک چهارراه پارک وی گفت: حجم بالای سرویس‌های اداری در این مسیر و مشکل فیزیکی راستگرد خیابان ولیعصر به مدرس از جمله مهمترین علت این ترافیک است‌

وی با اشاره به ضرورت اصلاح هندسی جنوب شرق پارک وی افزود : بناهایی در این مسیر قرار دارد که باید به تملک تعدادی پلاک در این محدوده اقدام شود و عملیات تعریض در ان محدوده صورت گیرد که این کار به فوریت قابل اجرا نیست.

تشکری گفت: در بخش جنوب غرب پارک وی هم رستوران شاطر عباس و یکی دو مورد دیگرهم باید در مراحل بعدی تملک قرار گیرد و برای تعریض این محدوده اقدام شود.

تشکری در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی افزود: با فرا رسیدن مهر ماه 8 هزار دستگاه اتوبوس و صد در صد ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی به جابه جایی شهروندان تهرانی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات جایگاه‌های سوخت سی ان جی برطرف شده است افزود: حدود 3هزار دستگاه اتوبوس گاز سوز در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت وجود دارد که امیدواریم با رفع مشکلات باقی مانده، امکان استفاده از همه ظرفیت این نوع اتوبوس‌ها فراهم شود.

معاون شهردار با اشاره به تمهیدات شهرداری برای عید فطر و روز قدس گفت: 2هزار دستگاه از نقاط پر تراکم شهر تهران شهروندان را به سمت دانشگاه تهران جابه جا می‌کند؛ همچنین 500 دستگاه خودرو ون در مسیرهای محدود شده به خیابان مفتح، خیابان کارگر، جمهوری و خیابان فاطمی و مطهری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای روز قدس هم قبل از راهپیمایی و بعد از برپایی نماز جمعه، اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیرهای تعیین شده، شهروندان را جابه جا می‌کنند و با توجه به بسته شدن محدوده خیابان انقلاب از شب قبل از برگزاری نماز، تعدادی از اتوبوس‌های شرکت واحد از قبل در این مسیر مستقر خواهند شد و پس از برپایی نماز شهروندان را جا به جا خواهند کرد.

کد خبر 90498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز