دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور ونزوئلا و فیلمساز کهنه کار الیور استون 7 سپتامبر (16 شهریور) برای نمایش افتتاحیه فیلم "جنوب مرز" روی فرش قرمز جشنواره ونیز رفتند

به گزارش خبرگزاری فرانسه هوگو چاوز که برای اولین نمایش فیلم مستد استون در مورد او به ونیز رفته بود، روی فرش قرمز ایستاد، با مردم سخن گفت، امضای شخصی به آنها داد، و برای طرفداران بوسه فرستاد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا به یکی از تحسین‌کنندگانش گفت: "زنده باد ایتالیا، عزیزم."

 و در یک نقطه دیگر به یک گزارشگر گفت که فیلم استون "ادای احترامی به مردم ما است."

Venezuela's President Hugo Chavez (R) and U.S. film director Oliver Stone (C) arrive at the "South Of The Border" premiere at the Sala Grande during the 66th Venice Film Festival September 7, 2009

فیلم "جنوب مرز" استون که به نقش چاوز در تغییر بنیادی در سراسر آمریکای جنوبی می‌پردازد، در بخش مسابقه این جشنواره معتبر سینمایی شرکت دارد.

 فیلم استون از طریق رشته‌ای مصاحبه‌ها با تکه فیلم‌های از رسانه‌های آمریکایی و بیانیه‌های رسمی پیش می‌رود،‌ به دنبال آن است که نشان دهد چاوز آنچنانکه رسانه‌های آمریکایی مانند فاکس نیوز نشان می‌دهند، "دشمن شماره یک مردم" نیست.

کارگردان برنده جایزه اسکار داستان "انقلاب صلح‌آمیز" ونزوئلا را از هنگام به قدرت رسیدن چاوز در سال 1998 را بیان می‌کند،‌ و این که چگونه دگرگونی ونزوئلا اثراتی زنجیروار بر بقیه آمریکای لاتین به جای گذاشته است.

کد خبر 89862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز