همشهری‌آنلاین: بازیکنانی که از سراسر جهان در بازی‌های آنلاین چند نفره به رقابت با رقیبان می‌پردازند صاحب گروهی از کارآگاهان مجازی می‌شوند که در برابر هرزنامه‌پراکنان به حفاظت از آن‌ها می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، در حالی که برخی از شرکت‌ها از طریق هرزنامه‌های ایمیلی و ویروس‌ها خسارت بسیاری به کاربران رایانه وارد می‌کنند، نوع جدیدی از شرکت تولید هرزنامه بازیکنان دنیاهای آنلاین بازی‌های چندنفره مانند World of Warcraft را هدف گرفته است. [حیله جدید هرزنامه نویسان]

برخی اشخاص کنترل کننده شخصیت‌های داخل بازی برای شرکت‌های هرزنامه کار کرده و با نفوذ به دنیاهای بازی مجازی بازیکنان را با تبلیغات ناخواسته برای فروش آیتم‌های مجازی داخل بازی مانند شمشیر و حتی شخصیت‌های بازی بمباران می‌کنند. [پژوهشگران درآمد هرز‌نویسان را آشکار کردند]

از آنجا که این نوع فعالیت توسط ناشران بازی‌ها ممنوع شده از این رو شرکت سونی آنلاین اینترتینمنت که بر دنیاهای بازی مانند اورکوئست و استار وار گالاکسی نظارت می‌کند درصدد چاره‌جویی برآمده و گروهی به نام NUGIT ایجاد کرده است.

این گروه 9 نفره برروی کلاهبرداری در بازی‌های آنلاین متمرکز شده و با کنترل دنیاهای مجازی تحت اداره این شرکت همانند کارآگاهان عمل کرده و به جست‌وجوی هرزنامه‌پراکنان پرداخته و سعی در برملاکردن فعالیت‌های آن‌ها می‌کند؛ تاکنون شرکت سونی 295 هزار اشتراک را در سراسر دنیاهای بازی آنلاین در نتیجه فعالیت این گروه بسته است.

 گوگل هزینه هرزنامه‌ها را محاسبه می‌کند

 جنگ در عرصه هرزنامه‌ها بالا گرفت

 جدیدترین گزارش‌ امنیت سایبر: افزایش هرزنامه‌ها

کد خبر 89847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز