مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۹
۰ نفر

ارومیه -‌ خبر نگار همشهری: شهردار ارومیه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های غیر همسطح شهید قهاری در ارومیه گفت:

طی 30 سال گذشته سلیقه‌های شخصی مسائل سیاسی مانع پیشرفت استان آذربایجان غربی شده است.[آشنایی با دریاچه ارومیه]

ابراهیم بازیان با اشاره به کمبود منابع مالی شهرداری‌ها افزود: به‌رغم توجه جدی دولت، ضرورت دارد به این بخش با نگاه ویژه‌ای نگریسته شود. وی با بیان اینکه مدیریت ایران بر مبنای آموزه‌های اسلامی است، تصریح کرد: برای عملیاتی کردن این آموزه‌ها نیازمند ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن شهروندان هستیم.

بازیان خاطرنشان کرد: مردم ارومیه از مسئولان شهری انتظار ساخت و سازهای گسترده در جهت توسعه این شهر را دارند و باید برای عملیاتی کردن این خواسته شهروندان برنامه‌ریزی اساسی صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: شهر ارومیه در پرترددترین مرز به‌عنوان ویترین کشور محسوب می‌شود و نباید مورد بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولان قرار گیرد.بازیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبدیل شدن ارومیه به کلانشهر افزود: بایدبا نگاه کلان به مشکلات و نارسایی‌های شهر ارومیه در سال‌های اخیر و با پیش‌بینی مشکلات آتی بتوانیم ارومیه را به شهری توسعه یافته با امکانات کلان در آینده تبدیل کنیم.

شهردار ارومیه در ادامه با ارائه گزارشی از اجرای تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری گفت: این طرح با صرف 50 میلیارد ریال اعتبار در مدت 5 ماه احداث شد و این در حالی است که زمان‌بندی ابتدایی این طرح 8 ماه پیش‌بینی شده بود.

بازیان افزود: علاوه بر هزینه‌های اجرایی این طرح، 30 میلیارد ریال نیز برای آزادسازی معابر راستگردهای این طرح تصویب شده است که به‌زودی عملیاتی خواهد شد.شهردار ارومیه، وسعت در ارائه خدمات را راهبرد اصلی مدیریت شهری دانست و افزود: در سال اصلاح الگوی مصرف، ارتقای کیفی خدمات را در دستور کار قرار دادیم.

کد خبر 89611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز