همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور در ضیافت افطار رزمندگان استان‌های کردستان و آذربایجان غربی شرکت کرد.

به گزارش گروه ایسنا دکتر محمود احمدی‌نژاد جمعه شب در ضیافت افطار با رزمندگان دوران دفاع مقدس استان‌های کردستان و آذربایجان غربی، آنان را یاران صمیمی انقلاب دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک حرکت و گام بلند در ادامه حرکت پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه طاهرین (ع) بود، انقلاب اسلامی از جنس نهضت عاشورا و حرکت پیامبر اعظم است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به پیروزی رسید تا بنیان‌های فرهنگی، فکری و اخلاقی جامعه را به صورت ریشه‌ای تغییر دهد و آرمان‌های والای انسانی و الهی را بازتعریف کند. انقلاب آمد تا جامعه بشری را با نام و یاد امام آشنا سازد و مبنانی طاغوت و طاغوتی‌گری را ریشه‌کن نماید.

وی با بیان این‌که "به هر میزان که سطح انقلاب بالاتر می‌رود مسایل آن نیز پیچیده‌تر و دشوارتر می‌شود" خاطرنشان کرد: به فضل الهی امروز انقلاب اسلامی در سطح بالاتری قرار دارد و در انتخابات اخیر نیز گام بلند دیگری به بالا برداشته شد و باید خودمان را برای مواجهه با توطئه‌های سخت‌تر آماده کنیم.

رئیس‌جمهور افزود: امروز وارد دوران برتر و والاتری از انقلاب شده‌ایم و در این دوره سطح برخوردها و پیچیدگی‌ها با قبل متفاوت است.

وی انقلاب اسلامی را روح زنده در حال حرکت دانست و تاکید کرد: عده‌ای که از جریان حرکت رو به کمال انقلاب جا مانده‌اند به جای این‌که خودشان را اصلاح و به کاروان انقلاب برسانند، قصد دارند انقلاب و یاران آن را متوقف کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی به حرکت و پیشرفت خود ادامه خواهد داد، اگر عده‌ای خیال کردند که با تهمت، بی‌ادبی، فحاشی و دروغ‌پراکنی می‌توانند ما را به عقب‌نشینی از آرمان‌های انقلاب وادار کنند، سخت در اشتباه هستند، ما خودمان را برای تحمل فشارها آماده کرده‌ایم و در این دولت به اندازه یک سر سوزن، عقب‌نشینی از اصول انقلاب اتفاق نخواهد افتاد.

احمدی‌نژاد هم‌چنین با اشاره به ضرورت شناخت امام هستی، امام را تجلی اعظم و اکمل خداوند متعال دانست و اظهار کرد: امام صراط مستقیم الهی در مسیر کمال به سوی خدا می‌باشد و مشکل بشریت در طول تاریخ دوری از حقیقت امام است.

کد خبر 89590

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز