همشهری آنلاین: رئیس‌ جمهور درگذشت عالم مجاهد و فقیه اهل بیت «علیهم‌السلام» حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالعزیز حکیم رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، متن پیام محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان به مناسبت در گذشت عبد العزیز حکیم بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم مجاهد و فقیه اهل بیت «علیهم‌السلام» حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالعزیز حکیم رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق موجب تأثر و تأسف عمیق شد.
خانواده انقلابی حکیم در راه اعتلای دین و برقراری عدالت، رنج طاقت‌فرسای مبارزه بی‌امان و جانانه‌ای را پذیرفتند که کمتر می‌توان نظیر آن را یافت.

چنان که جان خویش را در زلال خون پاک شستشو داده و با نوشیدن شربت شهادت، میهمانی در ضیافت الهی را نائل آمدند. اکنون فقید سعید سیدعبدالعزیز حکیم پس از سالیان دراز مجاهدت و پایداری جان خود را در پایان یک دوره بیماری سخت به جان آفرین تسلیم کرده است و ضایعه‌ای بزرگ را برای مردم ستمدیده و رنجکشیده عراق موجب گشته است.

اینجانب ضمن ابراز همدردی خود و ملت بزرگ ایران با بیت مکرم بالاخص فرزندان عزیز و شایسته ایشان از خداوند متعال برای آن مجاهد فقید علو درجات و برای بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد

کد خبر 88821

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز