همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران گفت: دو طبقه کردن اتوبان امام علی (ع) از پل آغاز تا جاده دولت آباد برنامه ریزی شده که عملیات اجرایی برای یک کیلومتر آن در حال انجام و سایر بخش‌های آن در دست مطالعه است.

دکتر مسعود نصر آزادانی مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در گفتگو با سما با اشاره به اجرای طرح دو طبقه کردن اتوبان امام علی (ع) از خیابان پیروزی تا شهید محلاتی گفت: عملیات اجرایی این بخش از اتوبان به سرعت در حال اجراست و امکان دو طبقه بودن در آن مشهود شده است.

وی هزینه بالای رفع معارض را از دلایل دو طبقه کردن این اتوبان دانست و افزود: با این اقدام تعداد معارضان ملکی حذف و یا به حداقل می‌رسد و در حال حاضر نیز معارضان ملکی بسیار کمی در مسیر قرار دارند.

نصر آزادانی خاطر نشان کرد: خیابان پیروزی تا محلاتی به طول یک کیلومتر ،به عنوان تجربه اولی است که در این مسیر اجرا می‌شود و به صورت پایلوت به بهره برداری می‌رسد.

وی از اتمام عملیات سازه‌ای این بخش از مسیر تا پایان سال خبر داد و گفت: پروژه دو طبقه کردن اتوبان امام علی (ع) از پل آغاز تا جاده دولت آباد برنامه ریزی شده که برای بخش عمده‌ای از آن کار مطالعاتی می‌شود و هنوز کار میدانی آن آغاز نشده است.

به گفته مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، در صورت تامین فاینانس، پس از مراحل مطالعاتی، عملیات اجرایی سایر بخش‌های این اتوبان نیز انجام می‌شود.

کد خبر 89272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز