همشهری‌آنلاین: مهلت انتخاب رشته در کنکور کاردانی به کارشناسی 1388 تا ساعت 24 دوشنبه 9 شهریور تمدید شد

به گزارش مهر، کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1388 که تاکنون نتوانسته‌اند نسبت به انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1388 اقدام کنند، می‌توانند تا روز دوشنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به این امر اقدام کنند.

[اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی]

داوطلبان می‌توانند در روزهای یکشنبه 8 و دو‌شنبه 9 شهریورماه منحصراً در باجه‌‌های مرکزی شهرستان‌های مختلف کشور نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام کنند.

در شهرستان تهران نیز دفترچه‌های راهنما در روزهای 8 و 9 شهریورماه منحصراً در مناطق پستی 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 توزیع می‌شود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1388 که دفترچه راهنمای انتخاب رشته را تا 9 شهریورماه دریافت می‌کنند، می‌‌توانند حداکثر تا ساعت 24 روز دو‌شنبه 9 شهریورماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کنند. [اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی]

سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این شنبه 7 شهریورماه را آخرین مهلت انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام کرده بود.

[اعتراض داوطلبان به کنکور کاردانی به کارشناسی]

کد خبر 88954

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز