مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

گروه شهری: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بررسی پیشنهاد یکطرفه شدن خیابان آفریقا خبر داد.

جعفر تشکری هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر با تایید این خبر گفت: پیشنهاد نیروی انتظامی برای یکطرفه شدن خیابان آفریقا یک هفته پس از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان ولیعصر در شهرداری مطرح شد و بررسی‌ها در مورد آن به‌زودی آغاز می‌شود.

یک هفته بعد از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان ولیعصر فرمانده نیروی انتظامی‏ از احتمال یکطرفه شدن خیابان آفریقا خبر داده بود. به گفته اسماعیل احمدی مقدم‏‏، نیروی انتظامی طرح یکطرفه شدن خیابان «آفریقا» را ارائه کرده تا وضعیت ترافیکی منطقه بهبود یابد.

فعالیت‌های عمرانی تا نیمه شهریور باید از سطح شهر جمع‌آوری شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برای جلوگیری از ترافیک در مهرماه فعالیت‌های عمرانی باید تا نیمه شهریور ماه از سطح شهر جمع‌آوری شود.

جعفر تشکری هاشمی گفت: در طرح روان‌سازی‌ ترافیک در مهرماه تعامل سازنده دستگاه‌ها با یکدیگر رمز موفقیت است و ما می‌خواهیم این تعامل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در تابستان ترددهای شهری کاهش و فعالیت‌های عمرانی افزایش می‌یابد، افزود: باقیمانده این کارها باعث کندی حرکت خودروها می‌شود و باید کارهای عمرانی به‌گونه‌ای تنظیم شود که در نیمه شهریور از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

تشکری هاشمی گفت: هم‌اکنون از دیگر همکاران در شهرداری می‌خواهیم که کارهای عمرانی را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که در نیمه شهریور از سطح شهر جمع‌آوری شوند.

کد خبر 88500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز