همشهری آنلاین: بروز چنگه‌های قاعدگی (Menstrual cramps ) بیانگر شروع زمانی ناخوشایند برای بسیاری از زنان است.

این توصیه‌ها کمک می‌کند تا از درد و ناراحتی ناشی از چنگه‌های قاعدگی کاسته شود:

  •  از مسکن‌های معمول مانند ناپروکسن و ایبوپروفن استفاده کنید.
  •  از بطری آب گرم یا بالشتک گرم‌کننده روی شکم استفاده کنید.
  •  ورزش منظم انجام دهید،‌ مانند راه‌رفتن یا تمرین‌های لگنی.
  • رژیم غذایی سالم غنی از میوه‌جات، سبزیجات و غلات کامل داشته باشید. از نمک،‌ قند و‌ نوشیدنی‌های کافئین‌دار اجتناب کنید.
  •  تکنیک‌های آرامش‌بخشی مانند مراقبه (مدیتیشن) یا یوگا را به کار ببرید.

HealthDay News

کد خبر 88245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار