همشهری آنلاین: عضو کمیته ویژه مجلس برای بررسی وضعیت بازداشت شدگان گفت تاکنون هیچ شکایتی از سوی مردم درباره وضعیت بازداشتگاه ها و نحوه برخورد با بازداشت شدگان به این کمیته نرسیده است.

فرهاد تجری، نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفتگو با مهر درباره اقدامات آتی این کمیته و ادامه پیگیری‌ها، اظهارداشت: در حال حاضر مجلس تعطیل است اما از یک شنبه هفته آینده قرار است مجددا بررسی‌ها از سوی کمیته بررسی وضعیت بازداشت شدگان آغاز شود.

وی درباره اینکه آیا شکایتی از وضعیت بازداشت‌گا‌ها یا نحوه برخورد با بازداشت شدگان به این کمیته رسیده است یا خیر؟ افزود: تا کنون هیچ گونه شکایتی درباره این مسائل به کمیته بررسی وضعیت بازداشت شدگان نرسیده است.

تجری گفت : کمیته ویژه بازدید از بازداشتگاه کهریزک را در برنامه دارد و اگر دوستان صلاح بدانند به زودی از این بازداشتگاه بازدید خواهیم کرد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درعین حال تصریح کرد که کمیته بررسی وضعیت بازداشت شدگان آماده پذیرش و دریافت شکایت ها از سوی بازداشت شدگان و یا خانواده های آنان است.

تجری درباره نامه اخیر مهدی کروبی و اینکه آیا کمیته بررسی وضعیت بازداشت شدگان از وی خواسته است تا مستندات خود درباره برخی مباحث مطرح شده در این نامه را ارائه کند؟ گفت: از آقای کروبی درخواست کرده‌ایم که اگر مستنداتی درباره نامه اخیر خود در دست دارند، در اختیار کمیته قرار دهند.

کد خبر 88199

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز