همشهری‌آنلاین: نسخه الکترونیک کتاب روزه راستین در لوح فشرده‌ای به نام خاتمی زنده دل منتشر شد.

متن کامل کتاب روزه راستین  شامل شرح دعای روزهای ماه مبارک رمضان، اثر عالم ربانی آیت الله حاج سید روح الله خاتمی (ره) در لوح فشرده‌ای به نام خاتمی زنده دل عرضه شده است.

موسسه فرهنگی و انتشاراتی خانه فرهنگ خاتمی به مناسبت بیستمین سالیاد این معلم اخلاق و روحانی روشن ضمیر، اقدام به انتشار این لوح فشرده کرده است.

روزه راستین شامل شرح و تفسیر دعای روزهای ماه مبارک رمضان است که پیش از این در بازار نشر به چندین چاپ پیاپی رسیده و به عنوان یکی از آثار دینی و اخلاقی با موضوع روزه و ماه رمضان مورد استفاده و توجه مخاطبان قرار گرفته است.

لوح فشرده خاتمی زنده‌دل در یک دی وی دی مشتمل بر شرح وجوه مختلف معلم اخلاق آیت‌الله خاتمی است و شامل متن، عکس، صوت و فیلم می باشد و در برگیرنده زندگینامه، گاهشمار، گزیده خاطرات، مقاله، شعر، کلیپ و سند در باره دوران حیات پر بار حضرت آیت‌الله سید روح الله خاتمی (ره) است.

تا کنون سه اثر ایشان با عنوان‌های روزه راستین: شرح دعاهای ماه مبارک رمضان، آینه مکارم: شرح دعای مکارم الاخلاق امام سجاد (ع)، روح باران: فرهنگ گفتار آیت الله سید روح الله خاتمی، چاپ و منتشر شده است. همچنین چند کتاب درباره‌ احوال و آثار وی از جمله یادنامه خاتمی به قلم محمدتقی فاضل میبدی منتشر شده است. آخرین این آثار کتابی با عنوان تندیس دینداری و فرزانگی است.

منبع: khatami-culc.ir

کد خبر 88060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز