همشهری‌آنلاین: مسابقات کشتی جام "زیلکوفسکی" لهستان در حالی از پنجشنبه در شهر ورشو آغاز شد که کشتی گیران کشورمان در روز نخست رقابت‌ها صاحب یک مدال طلا و دو نقره شدند

رادوسلاو ولیکوف بلغارستانی و گوچا شویلی گرجستانی در دیدار فینال مقابل ویکتور لبدف، کشتی گیر سرشناس روس قرار گرفت و در دو تایم نتیجه را به این حریف واگذار کرد تا شانس خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی دانمارک کاهش دهد.

نخستین مدال طلای تیم کشورمان در مسابقات کشتی جام زیلکوفسکی لهستان در وزن 74 کیلوگرم توسط مهدی تقوی بدست آمد.

در این وزن مهدی تقوی موفق شد در چهار دیدار حریفانی از ترکیه، قرقیزستان، گرجستانی و روسیه را شکست دهد و در حالی که قرار بود در دیدار فینال رو در روی رمضان شاهین، دارنده مدال طلای المپیک 2008 پکن قرار گیرد اما این کشتی گیر داغستانی الاصل مقابل تقوی حاضر نشد و بدین ترتیب کشتی جوان کشورمان صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن 96 کیلوگرم سعید ابراهیمی با شکست کشتی گیران بلغارستان، قزاقستان، اوکراین و ارمنستان در دیدار فینال مقابل حاجی مراد گاتسالوف، کشتی گیر سرشناس روس که یکبار در دیدار فینال رقابت‌های جهانی سال 2007 باکو مقابل وی شکست خورده بود قرار گرفت و در دو تایم نتیجه را واگذار کرد.

امروز جمعه سید مراد محمدی در وزن 60، صادق گودرزی در وزن 74، احسان لشکری در وزن 84 و فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم در جام زیلکوفسکی لهستان به مصاف حریفان خود می‌روند

کد خبر 87750

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز