یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سقوط یک فروند هواپیما بر فراز یک ساختمان سه طبقه در نایروبی پایتخت کنیا یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

بر اثر وقوع این حادثه خلبان کشته شد و تکنیسین این هواپیما نیز به شدت جراحت برداشت. گزارش شده که تکنیسین این هواپیما به کما رفته است. تاکنون اسامی این دو نفر اعلام نشده است.

 در این حادثه همچنین دو  فیلمساز آمریکایی مجروح شدند.

به گزارش سی ان ان، دان پریس 25 ساله و راب لهر 26 ساله که هر دو اهل شهر سن لوئیس در ایالت میسوری بودند، در حال ساخت یک فیلم مستند مستقل درباره فقر در آفریقا بودند.

این دو نفر پس از جراحت در حادثه برخورد هواپیمایشان به این ساختمان سه طبقه در نایروبی پایتخت کنیا به بیمارستان انتقال یافتند و انتظار می‌رود از این سانحه جان سالم به در برند. 

شاهدان عینی حادثه سقوط این هواپیما در این باره اظهار داشتند این هواپیمای سبک وزن که از نوع سسنا 206 و متعلق به سازمان هواپیمایی کشوری آفریقا بود در ارتفاع بیست متری زمین دچار حادثه شد و آتش گرفت. این حادثه نزدیک منطقه مسکونی هایرایز در نایروبی اتفاق افتاد.

یکی از ساکنین محلی در این باره اظهار داشت این هواپیما زمانی که در هوا بود دچار مشکل شد و قبل از سقوط با یک تیر برق برخورد کرد. این هواپیما سپس به یک ساختمان مسکونی برخورد کرد و به آن آسیب رساند.

یکی از شاهدان عینی نیز در این باره گفت: هواپیمای حادثه دیده قصد داشت در فرودگاه ویلسون که یکی از پرتردد ترین فرودگاه‌ها در آفریقای شرقی و مرکزی است فرود بیاید.

کد خبر 86850

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز