چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: در تازه‌ترین واکنش مسئولان ناوگان هوایی کشور به سوانح هوایی اخیر، مدیرعامل هما با دفاع از هواپیمای تازه خریداری شده توپولف 204 اعلام کرده این هواپیما فقط اسمش توپولف است و مردم نباید نگران باشند

مدیرعامل هما در زمینه اینکه چرا با وجود کاهش تقاضای مردم به سفر با هواپیماهای روسی و ابطال بلیت مسافرت با این نوع هواپیماها باز هم خرید هواپیماهای مذکور ادامه دارد به ایسنا گفت: 10 فروند از هواپیماهای تازه خریداری شده توپولف‌های 204 به‌زودی به ناوگان شرکت هواپیمایی ایرتور وارد می‌شود، این هواپیماها نو و شبیه هواپیماهای 320 هستند، فضای داخلی آن نیز از نوع غربی بوده و فقط اسمش توپولف است.

این هواپیما قابل مقایسه با توپولف 154 نیست؛ نگران نباشید.

سعید حسامی افزود: در این شرایط اظهار نظر در باره هواپیماهای توپولف خیلی سخت است اما5 فروند هواپیماهای توپولف که قرار است به ناوگان هوایی ایرتور اضافه شود با بقیه توپولف‌ها بسیار متفاوت است.

وی درباره کاهش تقاضای سفرهای هوایی از سوی مردم در پی سوانح هوایی اخیر، اظهار کرد: این امر طبیعی است و از نظر روانی بر جامعه تاثیر گذارده است. این سوانح ضایعه‌ای است و مردم از نظر فکری و روحی دچار تالم شده‌اند و قابل درک است؛ اما ایمنی را نمی‌توان با یک سانحه مقایسه کرد.

کد خبر 87147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز