مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

گروه شهری: بخشی از پادگان 300 هکتاری قلعه مرغی به شهرداری تهران تحویل شد

به گفته مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، با توافق کامل با نیروی انتظامی و تحویل بخشی از پادگان قلعه مرغی به شهرداری تهران، مقدمه ورود و استقرار شهرداری در این مکان فراهم شده است.

وی با اشاره به واقع شدن این پادگان در منطقه 19 شهر تهران و محرومیت این منطقه به لحاظ سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز یادآور شد: مجموعه قلعه‌مرغی ظرفیت بسیار خوبی را برای اجرای پروژه‌های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، تجاری و... داراست.

حیدریان خاطرنشان کرد: با توجه به همین مسئله مدیریت شهری برنامه‌های گسترده‌ای را برای استفاده از این ظرفیت‌ها در افزایش سرانه‌های فرهنگی ورزشی منطقه طراحی کرده‌ که با تملک و ایجاد امکان ورود شهرداری به بخشی از این مکان با توجه به توافقات فی‌مابین با ناجا و ارتش، اکنون اجرای این برنامه‌های شهرداری امکان‌پذیر است.

بنا براین گزارش، به‌زودی دیوارهای پادگان قلعه مرغی تخریب شده و این اقدام زمینه تحول بزرگی را در زمینه‌های فرهنگی در جنوب شهر تهران موجب می‌شود.

به گفته حیدریان، شهرداری تهران با این اقدام به‌زودی پادگان قلعه‌مرغی را به مجتمع‌های تفریحی، خدماتی و فرهنگی جنوب شهر تهران اضافه می‌کند.

کد خبر 86804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز