کیکاووس زیاری: رینولدز، ابر قهرمان جدید سینما، ماجراجویی موجود فضایی و بازگشت به دوران جنگ

رینولدز، ابر قهرمان جدید سینما

«رایان رینولدز» یک بار دیگر به دنیای ابر قهرمانان قصه‌های کمیک‌استریپی می‌رود.

او در «فانوس سبز» نقش یک ابرقهرمان را بازی می‌کند. این فیلم براساس یکی از قصه‌های مصور و کارتونی شرکت «دی‌سی» ساخته می‌شود.  این شرکت در کنار «مارول»دو شرکت اصلی نشر قصه های کمیک استریپی هستند.نام شخصیت رینولدز در این فیلم «فرایدی» است. قبل از او صحبت‌هایی با «برادلی کوپر»، «جاردلتو» و «جاستین تیمبرلیک» شده بود تا در این نقش بازی کنند. اما در نهایت بازی در این نقش به رینولدز رسید. «مارتین کمپل» سازنده فیلم دو قسمتی «نقاب زورو»، کارگردان «فانوس سبز» است.

این دومین بار است که رینولدز در یک فیلم کمیک استریپی بازی می‌کند. فیلم اول او «مردان ایکس 4» دو ماه قبل به روی پرده سینماها رفت. او در این فیلم نقش ضدقهرمان ماجرا به نام «دوپول» را به عهده داشت. استقبال تماشاگران از بازی او، باعث شد تا سازندگان آن تصمیم بگیرند فیلم مستقلی را با حضور او تهیه و تولید کنند. چند سال قبل صحبت آن بود که قصه کمیک استریپی «فلاش» با بازی رینولدز تهیه خواهد شد. ولی هنوز معلوم نیست این فیلم ساخته می‌شود یا خیر.

ماجراجویی موجود فضایی

قسمت دوم «سی‌جی -7» به صورت پویا نمایی (انیمیشن) ساخته می‌شود.

قسمت اول فیلم که به صورت زنده تولید شد، در باره پسر بچه‌ای بود که با یک موجود فضایی دوست می‌شود. این دوستی به این پسر کمک می‌کند تا واقعیت‌های زندگی را بهتر درک کند. موجود فضایی کوچولوی فیلم یک عروسک است و در بعضی از صحنه‌های فیلم، نمونه کامپیوتری آن خلق شد. فیلم را «استفن چو»، بازیگر کمدی و رزمی‌کار هنگ‌کنگی کارگردانی و در آن بازی کرده بود. کارگردانی قسمت دوم به «تونه یوئن» سپرده شده است. در این قسمت، موجود فضایی و دوست زمینی او با  ماجراهای تازه ای روبه‌رو می‌شوند.

قسمت اول« سی‌جی-7» سال گذشته یکی از محصولات موفق سینمای هنگ‌کنگ بود.

بازگشت به دوران جنگ

«جان وو» برای فیلم تازه‌اش، «ببرهای پرنده» به سراغ تاریخ جنگ جهانی دوم می‌رود.قصه فیلم در باره گروهی از خلبانان نیروی هوایی چین در دوران جنگ است، که  نیروهای داوطلب آمریکایی و اروپایی به آنها تعلیم دادند. وو هنوز بازیگران اصلی فیلمش را انتخاب نکرده است. گفته می‌شود این فیلم، یکی از پرخرج‌ترین محصولات تاریخ سینمای چین است. سه شهر قدیمی چین که جذابیت‌های توریستی زیادی دارند، به عنوان محل فیلم‌برداری (لوکیشن) انتخاب شده‌اند. جان‌وو سال قبل فیلم دو قسمتی تاریخی «صخره سرخ» را کارگردانی کرد. تماشاگران از کشورهای آسیایی- و به ویژه چین و ژاپن- از این فیلم استقبال  خوبی کردند.

کد خبر 85819

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز