جمعه ۲۶ تیر ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: جدیدترین گزارش‌ها در اروپا حاکی از این است که انگلیس بالاترین میزان جرم و جنایت را در میان کشورهای این قاره داراست

واحد مرکزی خبر به نقل از العربیه گزارش داد: در حالی که پلیس انگلیس از کاهش میزان خشونت و جنایت در سالجاری نسبت به سال گذشته به میزان 5 درصد خبر می‌دهد، یک گزارش در اروپا اعلام می‌کند: انگلیس بالاترین میزان خشونت و جنایت را در میان کشورهای اروپایی دارد.

العربیه می‌گوید: مقام‌های انگلیسی از ثبت بیش از یک میلیون و 100 هزار عمل مجرمانه یا تجاوز یا اخلال در امنیت عمومی در سال خبر می‌دهند.

براساس این گزارش‌، کشورهای اروپایی بر اساس میزان ارتکاب جرم و خشونت طبقه بندی شده اند که انگلیس با 2034 مورد جنایت به ازای هر یکصد هزار شهروند در صدر این فهرست قرار دارد.

پس از انگلیس، اتریش و سوئد قرار دارند.

براساس این گزارش، انگلیس در رده چهارم جهان از نظر میزان خشونت و جنایت قرار دارد به گونه‌ای که بیش از 500 مورد سرقت به ازای هر یکصد هزار شهروند در این کشور ثبت شده است.

این گزارش می افزاید انگلیس از نظر حالت‌های تجاوز و حمله در رده پنجم جهان قرار دارد.

دولت انگلیس، افزایش میزان خشونت و جنایت در کشور را تکذیب نمی‌کند و با هدف متقاعد کردن جوانان این کشور به اینکه حمل چاقو و ارتکاب جرم با استفاده از آن، عواقب ناگواری خواهد داشت، نوار ویدئویی در این زمینه توزیع کرده است.

کد خبر 85661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز