همشهری آنلاین: غلامحسین محسنی اژه‌ای، وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد پخش اعترافات بازداشت شدگان گفت که این موضوع بستگی به نظر قاضی دارد.

به گزارش ایسنا، محسنی اژه‌ای همچنین طی سخنانی در مورد دستگیری برخی از اعضای منافقین در اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر بعضی از جریانات ضد انقلاب تابلو دار از جمله بعضی از افراد وابسته به جریان منافقین دستگیر شده‌اند.

وی در پاسخ به خبرنگاری که در مورد دلیل اعدام نشدن برادر ریگی می‌پرسید، خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به نظر قاضی و دستگاه قضایی دارد؛ این مقوله یک روال عادی است که اگر اشکالی وجود داشته باشد و یا درخواستی از سوی وکیل یا غیره انجام شده باشد مورد بررسی قرار می گیرد.

وزیر اطلاعات گمانه زنی مربوط به اعدام نشدن برادر ریگی به دستور وزارت اطلاعات را رد کرد.

محسنی اژه‌ای در خصوص پخش اعترافات برخی متهمان در صدا و سیما نیز گفت: این موارد بسته به نظر قاضی است یعنی پخش مطالبی که قبل از محاکمه است به نظر قاضی بستگی دارد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد شایعه اعدام مصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نیز گفت: کسی که دادگاه نرفته چطور ممکن است حکمش صادر شود؟

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا اعترافاتی از تاج زاده پخش خواهد شد؟، تصریح کرد: همانطور که گفتم تصمیم در مورد این موارد به عهده قاضی است. هنوز پرونده به محکمه نرفته است.

محسنی اژه‌ای در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه در کابینه دولت دهم حضور نخواهد داشت، تصریح کرد: « من هم این شایعات را شنیده‌ام، مگر می شود این شایعات را دیگران بشنوند اما من نشنوم؟

اژه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود راضی هستید؟ گفت: سخت است که فرد در مورد عملکرد خودش نظر دهد اما من نهایت تلاش خود را انجام داده‌ام.

کد خبر 85599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز