عصر امروز یک شنبه ۶ خردادماه جلسه فوق العاده جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب و برخی از شخصیت های سیاسی این جریان سیاسی به ریاست آذر منصوری برگزار شد.

جبهه اصلاحات

به گزارش همشهری آنلاین، عصر امروز یک شنبه ششم خردادماه، جلسه فوق العاده جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب و برخی از شخصیت های سیاسی این جریان سیاسی به ریاست آذر منصوری برگزار شد.

یک عضو جبهه اصلاحات که در جلسه حضور داشت در گفت‌وگو با فارس گفت: در این جلسه کم و کیف ورود جبهه اصلاحات برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری به بحث گذاشته شد که خروجی و جمع بندی جلسه؛ حضور جبهه اصلاحات در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری با نامزدهای دارای گرایشات صرفاً اصلاح طلبانه بود.

وی افزود: البته در این جلسه این موضوع به رای گذاشته نشد و نظر قطعی و رای گیری در این رابطه به جلسه آینده جبهه اصلاحات که در دو سه روز آینده برگزار می‌شود، موکول شد.

این عضو جبهه اصلاحات در پایان گفت: یکی دیگر از تحلیل ها و نظراتی که در این جلسه مطرح شد، امکان رقابت سه ضلعی در انتخابات پیش‌رو بود و اعضا معتقد بودند در صورت تایید صلاحیت برخی چهره های اعتدالی و اصلاح طلب، مردم شاهد رقابت بین اصول گرایان، اعتدالیون و اصلاح طلبان خواهند و جبهه اصلاحات صرفاً در صورت تایید از کاندیدای شناسنامه دار اصلاح طلب حمایت خواهد کرد.

کد خبر 855175
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسرو IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 4
    توی جامعه که بین مردم میری بیشتر اسم احمدی نژاد را میگیرن بعد فتاح بعد جلیلی.اگه احمدی نژاد تایید نشه بیشترین شانس با اقای فتاح خواهد بود.بعضی ها میدونند رای ندارن حالا برای چی میان خدا میدونه توی روستاها و شهرهای کوچک فقط احمدی نژاد هست
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      4 0
      هنوز توهم اون دوران رو داری؟ اون کابوس(احمدی نژاد) تموم شد رفت هر چند ترکش هاش (تحریم ها و تهدیدات و...) هنوزم مردم رو داره پا درمیاره
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    2 0
    بنام اصلاحات و بکام ....!
  • جان فدا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 3
    حالم از این افتضاح طلبها بهم میخوره
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    3 0
    فقط اصلاح طلبان بیشتر طیف جامعه اصلاح طلبان هستند اگه اصلاح طلبی اومد مردم میان پای صندوق اگه نیومد ... رای بی رای