سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: برخی از افراد شاخص در داخل حزب مثل آقایان نوبخت و واعظی و خارج از حزب با افرادی مثل آقای لاریجانی مذاکراتی انجام داده ایم و منتظر اعلام نتیجه این افراد برای حضور در انتخابات هستیم.

نوبخت-لاريجاني

به گزارش همشهری آنلاین،جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جزئیات جلسه امروز دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه گفت: در این جلسه نتیجه نظرات افراد در داخل این جلسه؛ حضور حداکثری حزب اعتدال و توسعه و تشویق مردم به حضور در انتخابات پیش رو بود.

وی افزود: ما در حزب به دنبال یک کاندیدای هم فکر خودمان چه به صورت مستقل یا به صورت ائتلافی خواهیم بود، مگر این که نتوانیم به جمع بندی برای کاندیداها برسیم.

هروی تصریح کرد: در حال حاضر رایزنی با افراد و احزاب هم سو را آغاز کرده ایم و با دو شاخصه هم سو بودن با حزب اعتدال و امکان رای داشتن، مذاکرات را انجام داده ایم.

هروی عنوان کرد: به همین دلیل هم ما دفاتر استانی خودمان را فعال کرده ایم و با دیگر گروه های سیاسی و احزاب آمادگی خود را برای ائتلاف اعلام کرده ایم.

وی افزود: همه این ها در صورتی است که بببنیم چه افرادی در خروجی اشخاص شورای نگهبان خواهند بود و بعد نتیجه قطعی را اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: ما با برخی از افراد شاخص در داخل حزب مثل آقایان نوبخت و واعظی و خارج از حزب با افرادی مثل آقای لاریجانی مذاکراتی انجام داده ایم و منتظر اعلام نتیجه این افراد برای حضور در انتخابات هستیم.

وی افزود: طبق آخرین اطلاعی که ما داریم آقای لاریجانی تا این لحظه با هر گروهی که برای ریاست جمهوری با او مذاکره کرده اند، خبر قطعی حضور خود را اعلام نکرده است و در حال بررسی اوضاع است.

وی در پایان گفت: البته رایزنی های فراتر از این حرف هاستو با شخصیت های مختلفی در جزیان اصلاحات و حتی برخی از اصول گراها مذاکرات خود را انجام داده ایم و با خیلی از افراد نه از باب این که بر کسی تکلیف کنیم بلکه بر اساس وظیفه حزبی کار خود را انجام داده ایم و امیدواریم شورای نگهبان هم از یک نرمش بیشتری در انتخابات پیش رو کار خود را پیش ببرد.

کد خبر 855154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha