درگیری رانندگان دو خودرو، پایان هولناکی داشت؛ یکی از آنها دیگری را به سمت خیابان پرتاب کرد و موجب شد تا او با خودروی عبوری تصادف کرده و جانش را از دست بدهد.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: شامگاه پنجشنبه به قاضی محسن اختیاری بازپرس ویژه قتل خبر رسید که مردی ۶۰ ساله به طرز مشکوکی جانش را از دست داده است. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات درباره مرگ این مرد آغاز و مشخص شد که او در حادثه رانندگی زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

بررسی ها حکایت از این داشت که مرد جان باخته، شب حادثه ماشینش را در یکی از خیابان های تهران پارک می کند که همزمان خودروی شاسی بلند می رسد. او می خواسته در آنجا پارک کند و به همین دلیل به راننده پراید اعتراض می کند که چرا بد پارک کرده است. همین موضوع موجب می شود که درگیری میان دو راننده شکل بگیرد. به نظر می رسد که در جریان درگیری، ‌راننده خودروی شاسی بلند، وی را به سمت خیابان هل می دهد که موجب می شود مرد میانسال با خودروی پژویی که در حال عبور از آن منطقه بود، برخورد کند و به شدت زخمی شود. جراحت و آسیبی که مرد میانسال وارد شده بود، شدید بود و موجب شد وی به کام مرگ برود.

بازداشت

با به دست آوردن این اطلاعات، ‌بازپرس جنایی دستور بازداشت دو راننده (پژو و خودروی شاسی بلند) را صادر کرد.

راننده پژو گفت: در حال رانندگی بودم و سرعتم زیاد بود که ناگهان مردی به داخل بلوار پرت شد. با وجود اینکه ترمز کردم اما سرعتم زیاد بود و با مرد میانسال برخورد کردم.

راننده خودروی شاسی بلند نیز گفت: مرد فوت شده خودروش را در بلوار پارک کرد و وقتی پیاده شد در خودرو را ناگهان باز کرد و نزدیک بود من با ماشینم با در خودروی او برخورد کنم. من خودروم را متوقف و به نحوه پارک ماشینش اعتراض کردم. همین موجب شد تا با هم درگیر شویم. در جریان درگیری او تعادلش را از دست داد و به سمت بلوار پرت شد. همزمان خودروی پژو در حال عبور از آن خیابان بود که با مرد میانسال برخورد کرد.

در حالی تحقیقات از دو متهم بازداشت شده درباره این حادثه ادامه دارد که شواهد و دلایل نشان می دهد راننده خودروی شاسی بلند حین درگیری مرد میانسال را به داخل بلوار هل داده است.

کد خبر 854824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha