پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۹
۰ نفر

کیکاووس زیاری: نوجوانان فضایی، ماجراجویی دوباره حیوانات عهد کهن و هشت زن قهرمان

نوجوانان فضایی

«من شماره چهار هستم» ،که کتابی برای نوجوانان است، تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود.

این کتاب اولین جلد از یک مجموعه کتاب شش جلدی است، که هر یک نام مستقل دارد. این قصه علمی- تخیلی در باره چند نوجوان فضایی است که از سیاره خود به کره زمین فرار می‌کنند. موجودات بد بیگانه فضایی راهی زمین می‌شوند تا با این نوجوانان فراری مبارزه کنند. «جیمز فری» و «جابی هیوز» نویسندگان کتاب هستند. فیلم‌نامه فیلم را فری می‌نویسد. «مایکل بی» برای کارگردانی فیلم انتخاب شده است. او کارگردان قسمت اول و دوم فیلم ماجراجویانه و نوجوانانه «تغییر شکل دهندگان» است. قسمت جدید این فیلم هفته قبل به روی پرده سینماهای جهان رفت.

«مایکل بی»، پشت صحنه «تغییر شکل دهندگان2»

ماجراجویی دوباره حیوانات عهد کهن

حیوانات با نمک و ماجراجوی فیلم پویا نمایی (انیمیشن) «عصر یخی» برای چهارمین ماجراجویی خود، دوباره دور همدیگر جمع می‌شوند.

 سازندگان مجموعه فیلم «عصر یخی»قسمت چهارم این انیمیشن را نیز تولید می‌کنند. به گفته آنها، استقبال خوب بچه‌ها و خانواده‌هایشان از قسمت سوم فیلم، آنها را به فکر تولید دنباله دیگری برآن انداخته است. دو ماموت غول‌آسا، یک ببر غرغرو، یک سنجاب شکمو (که همیشه به دنبال دانه بلوطی است که هیچ وقت به آن دست پیدا نمی‌کند) و بقیه حیوانات این مجموعه فیلم، باز هم وارد یک ماجراجویی تازه می‌شوند. پیش تولید «عصر یخی4» به زودی شروع می‌شود و قرار است برای نمایش عمومی در سال 2011 آماده شود. سومین قسمت این مجموعه فیلم سه هفته پیش در سطح بین‌المللی به نمایش عمومی درآمد. قصه این انیمیشن‌ها، در باره گروهی از حیوانات عهد کهن است، که در تاریخ از آن دوره به عنوان عصر یخی یاد می‌شود.

هشت زن قهرمان

«مبارز» یک درام ورزشی است که قصه واقعی یک مشت زن را به تصویر می‌کشد.
قصه زندگی «میکی وارد»، جوانی که زندگی فقیرانه‌ای داشت و توانست تبدیل به قهرمان بین‌المللی مشت‌زنی شود، در این فیلم سینمایی تعریف می‌شود.

«مارک والبرگ» نقش میکی‌وارد را در فیلم بازی می‌کند. «کریستین بل»، مرد خفاشی سینما هم در نقش برادر ناتنی میکی‌وارد ظاهر می‌شود. این برادر ناتنی کمک زیادی به وارد کرد تا بتواند به آرزوی همیشگی‌اش برسد.

کد خبر 85426

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز