چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

کشتی گیران آزادکار یک به یک از حضور در مسابقات جام تختی انصراف می‌دهند و این موضوع با واکنش فدراسیون کشتی مواجه شده است.

عزت الله اكبري

همشهری آنلاین: جام تختی قرار بود روزهای سوم و چهارم خرداد ماه در شهر زنجان برگزار شود که به دلیل اتفاقات اخیر و عزای عمومی قرار شد با یک هفته تاخیر برگزار شود. این مسابقات تاثیری در انتخاب کشتی‌گیران اعزامی به المپیک پاریس ندارد و به خاطر همینل قهرمانان سرشناش از آن استقبال نکرده‌اند و هرروز خبر از غیبت عنوانداران جهان و آسیا به گوش می‌رسد.

دیروز در حالی گفته شد که عزت الله اکبری نایب قهرمان جهان در جام تختی کشتی نمی‌گیرد که پیش از این خبر رسیده بود نفراتی مدعی چون رضا اطری، مجتبی گلیج، هادی وفایی‌پور، حسین ابوذری و عبدالله شیخ اعظمی قصد شرکت در جام تختی را ندارند. البته فدراسیون کشتی و کادر فنی برای جلوگیری از این غیبت‌های پر تکرار که سبب از رفتن جذابیت مسابقات خواهد شد، اعلام کرد با غیبت در جام تختی، چرخه انتخابی تیم ملی در سال آینده سخت‌تر می‌شوند . فدراسیون به غایبان سهمیه‌ای نمی دهد و کشتی‌گیرانی که در جام تختی کشتی نمی‌گیرند، سال آینده باید کارشان را از مسابقات استانی شروع کنند.

کد خبر 854186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha