رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم در آخرین سخنرانی خود در این سمت گفت: خوشحالیم که در حدود شرح وظایف و اختیارات مجلس در قوه تقنین و نظارت کارنامه روشنی را به یادگار می‌گذاریم.

محمدباقر قالیباف - رئیس مجلس
به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی یازدهم در نطق خود در پایان کار این دوره مجلس اظهار کرد: شهادت می‌دهم رئیسی در این چند ساله متواضعانه برای هماهنگی و همدلی بین دولت و مجلس بیشترین همت را داشت تا فقط و فقط حل مشلات مردم را پیگیری کنیم.
وی افزود: این افتخار برای این شهید بزرگوار بس که آغاز دولت سیزدهم را دهه کرامت و ولادت علی بن موسی الرضا آغاز کرد و شهادت خود را در شب ولادت آن حضرت دریافت نمود.
قالیباف گفت: خوشحالیم که در حدود شرح وظایف و اختیارات مجلس در قوه تقنین و نظارت کارنامه روشنی را به یادگار بگذاریم.
وی بیان کرد: اینجانب در این مجال اندک به این بسنده می‌کنم که با تصویب قوانین راهبردی و برنامه هفتم پیشرفت کل کشور زیرساخت قانونی برای تحول در اقتصاد کشور و رسیدن به ثبات ایجاد شده است.
رئیس مجلس یازدهم ادامه داد: برای ما همین مدال افتخار بس که با وجود برخی نقاط ضعف، برآیند کلی عملکرد مجلس یازدهم مرضی و مقبول رهبر حکیم انقلاب گشته است.
وی گفت: تلاش من این بود که در انجام وظایف قانون اساسی و قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و دیگر قوانین کشور که بر عهده رئیس مجلس و رئیس قوه مقننه گذاشته است مسئولانه، با برنامه و مبتنی بر مشورت و خرد جمعی عمل کنم و جایگاه مجلس را در ساختار حکمرانی کشور ارتقا دهم.
قالیباف تاکید کرد: حتما در انجام این وظیفه نقاط ضعفی داشته‌ام که از همه مردم عزیز و شما نمایندگان محترم طلب حلالیت می‌کنم؛ مخصوصا از افرادی که بر اساس ضرورت‌های اداره مجلس ناخواسته حقی از آنان ضایع شده است.
شرح کامل سخنرانی قالیباف را در ویدئوی زیر ببینید:

کد خبر 854040
منبع: صدا و سیما

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha