همشهری آنلاین: رئیس باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا گویا ضربه بدی از پرداخت‌های چند میلیون یورویی رقیب دیرینه خود، رئال مادرید طی چند ماه اخیر متحمل شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مادرید، با وجود سه قهرمانی بارسلونا در فصل گذشته، اما این رئال مادرید است که پس از بازگشت "فلورنتینو پرس" به ریاست باشگاه و پرداخت بیش از 200 میلیون یورو در ازای بازیکنانی چون "کریستیانو رونالدو" و "کاکا" تیتر همه رسانه‌ها را به خود اختصاص داده و به یکه تاز بازار نقل و انتقالات تبدیل شده است.

بر همین اساس "خوآن لاپورتا" به تلویزیون اسپانیا گفت: "ما برندگان توپ طلا را می‌سازیم و دیگران آنها را می‌خرند. خیلی خوب است که رئال رونالدو را خریده اما در حال حاضر بارسلونا برای همه مرجع است. رئال با شتاب وارد بازار نقل و انتقالات شده و واقعیت را منحرف کرده است. ما هم می توانیم مثل آنها بدهی بالا بیاوریم اما نباید این کار را انجام دهیم. ما قبلا یک تیم قوی ساخته‌ایم و همگی می‌خواهیم سرمایه گذاری محتاطانه‌ای داشته باشیم گرچه "پپ گوآردیولا" درخواست تقویت همه جانبه تیم را کرده است."

وی در ادامه در مورد آینده "ساموئل اتوئو"، مهاجم کامرونی بارسلونا هم که پیشنهاد تمدید دو ساله قراردادش را در مقابل پیشنهاد منچسترسیتی دارد، افزود: "من دو بار به او زنگ زده ام اما جواب موبایلش را نمی‌دهد. شاید شماره‌اش را عوض کرده یا این که موبایلش را گم کرده است اما من دوست دارم با او صحبت کنم."

به گزارش ایرنا، بارسلونا قصد دارد "داوید ویا" مهاجم اسپانیولی تیم والنسیا را هم به خدمت بگیرد.

لاپورتا در این باره خاطر نشان کرد: "مذاکراتی صورت گرفته و ما پیشنهاد خود را که حدود 40 میلیون یورو است به رئیس باشگاه والنسیا داده ایم."

کد خبر 85301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز