همشهری آنلاین: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در پایان روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا که در شهر مانیل فلیپین برگزار می‌شود صاحب پنج مدال شد

به گزارش خبرنگار مهر، در وزن 55 کیلوگرم محمد حاتمی پس از استراحت در دور اول در دورهای دوم و سوم کشتی‌گیران هند و ویتنام را شکست داد و با پیروزی مقابل کشتی‌گیر قزاق در دیدار فینال صاحب مدال طلا شد.

در وزن 96 کیلوگرم نیز بابک قربانی پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیران هند، فیلیپین و عراق در دیدار فینال نیز کشتی‌گیر ازبکستانی را شکست داد و دومین مدال طلای تیم ایران را به دست آورد.

در وزن 66 کیلوگرم میلاد خسروی پس از استراحت در دور اول در دورهای دوم و سوم کشتی‌گیران قزاقستان و کره‌جنوبی را شکست داد اما در دیدار فینال مقابل حریف چینی خود شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول و پیروزی در دور دوم مقابل کشتی‌گیر هند، در دور سوم مغلوب حریف قرقیزستانی شد و با توجه به حضور حریف قرقیز در فینال، عبدولی در دیدار رده‌بندی با شکست حریف ژاپنی به مدال برنز دست یافت.

در وزن 84 کیلوگرم احسان اخلاقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مغلوب حریف ازبک شد و با توجه به راه‌یابی این کشتی‌گیر به دیدار فینال، اخلاقی در گروه بازند‌ها با پیروزی بر حریف ژاپنی به دیدار رده‌بندی راه یافت و با پیروزی مقابل حریف قراقستانی به مدال برنز رسید.

در وزن 60 کیلوگرم نیز امین سوری پس از پیروزی در دور اول مقابل حریف قرقیزستانی در دور دوم مغلوب حریف عراقی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در پایان روز نخست این رقابت‌ها تیم ایران با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و کسب 49 امتیاز صدرنشین است و تیم قزاقستان با کسب یک طلا، یک نقره و سه برنز و یک مقام پنجمی با امتیاز مشترک با تیم ایران 49 امتیازی است.

روز جمعه در رقابت‌های اوزان 50 و 120 کیلوگرم کردی و بشیر باباجان زاده به مصاف حریفان خود می‌روند.

کد خبر 85142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز