همشهری آنلاین: سه کشتی‌گیر ایران در رقابت‌‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا فینالیست شدند

دو تن دیگر هم به دیدار رده‌ بندی راه‌ یافتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در نخستین روز این مسابقات و در پایان کشتی‌های پیش ازظهر امروز 18 تیر به وقت محلی کشتی گیران در 6 وزن به روی تشک رفتند.

دراین مسابقات که در مانیل پایتخت فیلیپین، برگزار می‌شود در وزن 55 کیلوگرم محمد حاتمی پس از استراحت در دورنخست در دورهای دوم و سوم به ترتیب کشتی‌گیران هند و ویتنام را شکست داد و عصرامروز در دیدار پایانی برابر کشتی‌گیر قزاقستان قرار می‌گیرد.

امین سوری هم در وزن 60 کیلوگرم پس از پیروزی برکشتی‌گیر قرقیزستان در دور دوم مغلوب حریف عراقی خود شد و با توجه به شکست کشتی‌گیر عراقی در دور بعد از سوری هم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

میلاد خسروی در وزن 66 کیلوگرم پس از استراحت درنخستین دور،در دورهای دوم و سوم به ترتیب کشتی‌گیران قزاقستان و کره جنوبی را شکست داد تا عصر امروز دردیدار پایانی برابر حریفی از چین کشتی بگیرد.

سعید عبدولی هم در وزن 74 کیلوگرم پس ازاستراحت در دور نخست در دور دوم کشتی‌گیر هند را شکست داد اما در کشتی سوم مغلوب حریف قرقیزستانی شد تا عصرامروز برای کسب مقام سوم و مدال برنزمقابل کشتی‌گیر ژاپنی قرار گیرد.

احسان اخلاقی دیگر نماینده تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان هم در وزن 84 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم مغلوب کشتی‌گیر ازبکستان شد اما درگروه بازنده‌ها با پیروزی بر حریف ژاپنی عصرامروز در دیدار رده‌بندی با کشتی‌گیر قزاقستان کشتی می‌گیرد.

بالاخره محمد قربانی در وزن 96 کیلوگرم با پیروزی برابر کشتی‌گیران هند، فیلیپین و عراق راهی دیدارپایانی شد تا عصرامروز برای کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا با حریفی از ازبکستان مسابقه دهد.

کد خبر 85133

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز