پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۸ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

علی کهن‌نسب: اردوی مشترک پینگ‌پنگ بانوان ایران و سوریه برگزار می‌شود

اردوی مشترک پینگ‌پنگ تیم ملی بانوان ایران و سوریه 20 تیرماه در دمشق برگزار می‌شود.
تیم منتخب بانوان ایران روز 19 تیرماه برای یک اردوی 10 روزه با تیم ملی سوریه عازم دمشق می‌شود.

تیم ملی پینگ‌پنگ سوریه دو سال گذشته در اردویی مشترک، مهمان بانوان ایران در تهران بود.

سحر رهنما، مریم صامت، محجوبه عمرانی، حمیده ایرانمنش، پریسا صمدی، شهرزاد افشاری، یاسمن یراقچی و الهه معروفی بازیکنان تیم هستند و زینب الیاس‌ون، مربی و شهربانو مصدق، سرپرستی این تیم را برعهده دارند. قرار است این دوتیم ضمن تمرین مشترک، چند دیدار دوستانه نیز برگزار کنند.

اعزام بهترین های کشتی فرنگی به مسابقه‌های آسیایی

خلیل رشید‌محمدزاده، سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران گفت: «برای شرکت در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در هندوستان، بهترین‌ها و شایسته‌ترین کشتی‌گیران گزینش و اعزام خواهند شد.»

محمدزاده تاکید کرد: «رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان روز جهانی کودک، در سطح بسیار بالا وخوبی برگزار شد و حضور تیم‌های گرجستان و ارمنستان باعث افزایش سطح فنی و کیفی این رقابت‌ها شد.»

محمدزاده در باره وضعیت کشتی نوجوانان کشورمان گفت: «کشتی‌گیران نوجوان به‌طور مرتب در حال تغییر هستند، به همین دلیل تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های روز جهانی کودک با 70 درصد تغییر روبه‌رو شده بود.»

او در باره برپایی اردوی این تیم گفت: «اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان از دوازدهم تیر با حضور 27 کشتی‌گیر آغاز و تا ششم مرداد، زمان اعزام به رقابت‌های آسیایی هندوستان، ادامه خواهد داشت.»

هانری ، 2011  از فوتبال خداحافظی می‌کند مهاجم فرانسوی بارسلونا قرارداد

روبه اتمام خود را تا پایان سال 2011 تمدید کرد. «تیه ری هانری»، گلزن بارسا که قصد داشت در فصل نقل و انتقالات تابستانی راهی انگلیس شود، با حل مشکل خانوادگی، در این تیم اسپانیایی ماندنی شد.

او تا پایان سال 2011 با پیراهن بارسلونا بازی و سپس از فوتبال خداحافظی می کند.

باشگاه بارسلونا با این کار ثابت کرد، خیال خرید مهاجم جدیدی را ندارد و دل به چراغ سبز «ریبری» یا «داوید ویا» بسته تا در صورت لزوم، «اتوئو» را با یکی از آن دو معاوضه کند.

قرارداد 50 میلیونی رئال مادرید با آئودی

کمپانی آئودی با رئال مادرید تا پایان سال 2011 قرارداد بست.

در حالی که ولخرجی‌های« فلورنتینو پرس» برخی کارشناسان آسیایی، آفریقایی و حتی اروپایی را به انتقاد تند وادار کرد، تأثیر روش مدیریتی صحیح در ورزش اسپانیا، خودش را بیشتر نشان می دهد.

پس از آنکه پرس در حدود نیمی از مبلغ پرداختی برای خرید «کریستیانو رونالدو» را از راه فروش بلیت، پیراهن، محصولات تبلیغاتی، کارت هواداری منقش به صورت این بازیکن و پیش‌فروش بلیت تور برنابئو با حضور او به دست آورد، بر هواداران رئال مادرید روشن شد که پرداخت‌های میلیونی پرس آن طور که رسانه‌های غیر اسپانیایی می‌گویند، مضر نبوده بلکه سود آور نیز هست.

باشگاه رئال مادرید با داشتن «کاکا» و «رونالدو» در کنار سایر نام‌های بزرگ تیم خود،هدف متحرکی شده برای حامیان مالی تا سریعا به هدف زده و سود کنند.

کمپانی آئودی یکی از همین حامیان مالی است که با پرداخت مبلغ 50 میلیون یورو در سه بخش به رئال مادرید، این باشگاه را ملزم کرد تا در مراسم مختلف، بازی‌های خانگی، تلویزیون و رادیو باشگاه، کنفرانس‌های خبری و هرگونه فعالیت ورزشی و فرهنگی که می‌تواند مردم را در مکانی خاص جمع کند، از نشانه این واحد تولیدی استفاده کند.

به این ترتیب، بازیکنان رئال مادرید مختارند هر اتومبیلی داشته باشند، اما برای آمدن به تمرین رئال مادرید باید از آئودی تحویل داده شده استفاده کنند.

هواداران اختصاصی و رسمی رئال مادرید نیز می‌توانند با تخفیف ویژه و ارائه کارت رسمی هواداری خود، این اتومبیل را خریداری کنند.

کد خبر 84854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز