مجموع نظرات: ۳
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
۰ نفر

با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران، سه سارق زورگیر که چند روز پیش در بزرگراه صدر اقدام به سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان کرده بودند، در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و دستگیر شدند.

متهم

همشهری آنلاین - ‌حوادث: هفته گذشته فیلم کوتاهی از زورگیری در بزرگراه صدر در شبکه های اجتماعی منتشر شد و بازتاب گسترده ای در پی داشت.

در این فیلم کوتاه، زورگیر قوی هیکل و خشنی در وسط بزرگراه با تهدید چاقو در خودرویی را باز کرد و گوشی موبایل راننده‌ای را سرقت کرد. او در ادامه با چند گام بلند خودش را به همدست موتورسوارش که کمی جلوتر ایستاده بود رساند و سوار بر موتورسیکلت گریخت.

در این فیلم یکی دیگر از همدستان او نیز دیده می‌شود. او در حالی که چاقوی بزرگی در دست دارد بعد از زورگیر اصلی سوار موتورسیکلت دیگری شده و از آنجا فرار می‌کند. در این بین اما صدای چندین گلوله نیز شنیده می‌شود که به درستی معلوم نیست از سوی چه کسی شلیک شده است.

به دنبال انتشار این فیلم کوتاه که توسط یکی از شهروندان گرفته شده بود، پلیس اعلام کرد که با انتشار فیلم سرقت به عنف از سرنشین یک دستگاه خودروی سواری توسط سارقان با سلاح سرد و شنیده شدن صدای تیراندازی در فیلم، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران به صورت شبانه روزی آغاز شد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.

حالا در شرایطی که چند روز از وقوع این حادثه می‌گذرد، ماموران موفق شدند مخفیگاه زورگیران خشن را در شمال کشور شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

با هماهنگی‌های انجام شده، ‌قرار است صبح امروز بازسازی صحنه سرقت مذکور، با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران در محل وقوع سرقت انجام شود.

کد خبر 844393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha